Weekendje offroad
We liepen al weken te plannen hoe we elk onze echtgenote zouden kunnen overtuigen eens een weekendje onder elkaar met de motor te gaan offroaden. Na vele weken denkwerk en overleg, worden de plannen concreter. Enkel de vrouw van celsa, wil hem niet laten meegaan.
Een beetje teleurgesteld vertrekken de anderen de volgende zaterdag heel vroeg op weg. Wanneer ze bij een plaatsje aan de rand van het bos, vlak bij mooi paadje aankomen, alwaar ze hun kamp willen opslaan, zien ze tot hun verbazing reeds een tentje staan, brandt er een kampvuur, waarboven celsa een worstje staat te braden.
De andere mannen zijn blij en verrast hun vriend celsa te mogen begroeten, maar toch ook nieuwsgierig naar wat celsa heeft moeten doen om toch mogen mee te gaan.
Zappa vraagt: "Sinds wanneer ben jij al hier?"
Simon "Hoe heb jij plots gemogen van je vrouw?"
Celsa antwoordt: "Gisteren, in de vooravond, zat ik, schijnbaar triestig in
mijn zetel. Plots voelde ik warme poezelige handjes voor mijn ogen en zei mijn vrouw: 'k zal je snel laten opkikkeren!"
Ik keek op en zag mijn vrouw in sexy lingerie gekleed. In haar ogen had ze een ondeugende blik, die had ik al in geen jaren meer gezien. Ze nam mijn hand en troonde me mee naar de kamer. Daar stonden meer dan tien kaarsen te branden en die verspreidden ook nog eens een speciale geur. Opwindende aroma's, aldus mijn vrouw. Ze gaf me handboeien en gebood haar aan het bed vast te maken. Dat heb ik dan maar gedaan.
En toen zei ze: "En nu mag jij doen wat je maar wil!"
En voilà, hier ben ik dan!
Weekendje offroad
Moderators: ghulst, celsa, Djob
-
Das wel een hele goede
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Had heel ander idee toen ik het topic opende
't wel een hele goeie marcel
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12