Leuke fiets te koop, rijd en strat goed, wel tik in blok (kleppenstellen)
Hij gaat weg met pijn in mijn hart voor € 1000,-
Amsterdam, graag bellen 06-16596073
Honda XR600R 1991
Moderator: ghulst
Beste verkoper,
Redelijke prijs voor een XR600R. Helaas is een tik in het blok zelden alleen kleppenstellen. Bij een XR600R is het negen van de tien keer de nokkenas die ingesleten is. Een redelijk dure reparatie aangezien de oliepomp hiervan meestal de boosdoener is (of platgedrukte aanvoer leiding, gebeurd met de de- en montage van het blok).
Groet Patrick
Rij vanaf 1994 met drie vrienden XR en weet helaas veel van tikken in het blok
Redelijke prijs voor een XR600R. Helaas is een tik in het blok zelden alleen kleppenstellen. Bij een XR600R is het negen van de tien keer de nokkenas die ingesleten is. Een redelijk dure reparatie aangezien de oliepomp hiervan meestal de boosdoener is (of platgedrukte aanvoer leiding, gebeurd met de de- en montage van het blok).
Groet Patrick
Rij vanaf 1994 met drie vrienden XR en weet helaas veel van tikken in het blok
Inderdaad een mager bod voor een fiets die verder goed rijdt!
als er serieze belangstelling is hoor ik het graag
gr
als er serieze belangstelling is hoor ik het graag
gr
dr staat dattie van 91 is ... toen kwam er toch een schijfrem in het achterwiel ?.. is het zeker dat het getik van de kleppen komt ?.. en niet (een tamelijk dure ) versleten distributie ketting ?.. of idd de nokkenas die buiten zn lagerschalen draait ?.. als het werkelijk kleppen stellen is ... waarom doe ( of laat je dat) niet even doen dan ?.. als de rest van de motor zo knap is als dat je beschrijft , is dat zeer zeker de moeite waard .. en zal je een veel hogere prijs kunnen krijgen voor je motor ...
mvg BaR
mvg BaR
4 strokes only !!
Inderaad schijfrem achter, het is een prima fiets, gaat weg omdat ik inmiddels een Susuki heb gekocht. Als de prijs te laag is maak ik er met plezier 1200,- van, bij deze!
Een SuSuki nog wel geen suzuki ??
ik vind de prijs nog te laag hoor, wil er minimaal 1400 voor geven
ik vind de prijs nog te laag hoor, wil er minimaal 1400 voor geven
-
- Site Admin
- Contacteer:
kijk even hier;foto schreef:heb ik hier maar lukt me niet om te plaatsen
http://www.noppenforum.messageboard.nl/ ... php?t=1359
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Je hebt gelijk huskie voor zo´n beest moet je goed zorgen,voor je het weet krijg je bonje met het dieren bevrijdings front.
Een goedkoper alternatief voor je woonlocatie weet ik ook nog wel ,je hoeft alleen maar een r toe te voegen.
Jammer dat het mooie weer voorbij is.
(sorry voor het off topic gaan,kon het niet laten)
Een goedkoper alternatief voor je woonlocatie weet ik ook nog wel ,je hoeft alleen maar een r toe te voegen.
Jammer dat het mooie weer voorbij is.
(sorry voor het off topic gaan,kon het niet laten)