Ik zag in een krant, dat er 4 'crossers' gepakt waren bij het Twentekanaal
(Markelo-Goor) bij de Meenweg.
Iemand van het forum ?
wie heeft zich laten pakken?
Moderator: ghulst
-
Ze willen wel reageren Freek maar ze zitten vast momenteel
Dacht effe dat je wat anders bedoelde met "wie heeft zich laten pakken", begon me al zorgen te maken.
Het wordt steeds linker om op de bonne fooi off road te rijden, voor je het weet ben je de fiets kwijt, sommige regio's in ons land zijn zeer streng.
Dacht effe dat je wat anders bedoelde met "wie heeft zich laten pakken", begon me al zorgen te maken.
Het wordt steeds linker om op de bonne fooi off road te rijden, voor je het weet ben je de fiets kwijt, sommige regio's in ons land zijn zeer streng.
-
Yeh right !!
zeg husk !!! .. is ut nou zo dat er in amsterdam ook al een heuze *klopjacht* is geopend tegen de crossers ?. de meeste motoren die ik aantref in het haven gebied zijn op het ogenblik de bekende politie BMWs.. dr zijn meer juten als motorcrossers op zondaags .. .. ennuh .. de meeste reageren niet al te sympathiek .. het beste is ook om absoluut NIET op de weg te komen .. maar int het zand te blijven (waar de politie niets te zeggen heef en je dus ookniet bekeurd mag worden) ... maar das ook de bedoeling van het crossen lijkt mij ik moet wel ff kwijt dat er veel *prutsers * zijn die in het terrein nix presteren en dan hun kunstje maar op de weg moeten vertonen .. lekker *stoer * zonder helm in je T shirtje de weg op en neer .. het liefst met een kind voor op of hun meisie achterop ... kijk .. die mogen ze van mij gerust de motor afpakken want die lui verpesten het voor de echte crossers... maar laat ons *zandhazen * lekker ons gangetje gaan .. het houd ons toch lekker .. van de straat ?..
4 strokes only !!
Gezien mijn huidige stand van zaken met mijn bekeuring wil ik even meedelen dat ze je bij een 'first time offence' nooit je motor in beslag kunnen nemen. Zelfs niet als ze je al vaker gepakt hebben.
De strafmaat voor de overtreding zou dan veel te hoog zijn. Dat is mij verteld door een advocaat met wie ik onmiddelijk contact op moeste nemen als ze dat in hun hoofd haalden...
De strafmaat voor de overtreding zou dan veel te hoog zijn. Dat is mij verteld door een advocaat met wie ik onmiddelijk contact op moeste nemen als ze dat in hun hoofd haalden...
Morituri te salutant
Vandaag heb ik legaal gereden. Enduro in Vorden.
Maarre ik hoorde het ook, heb ze nog niet gezien. BMW's ha ha, daar komen ze niet ver mee.
Het blijft verstandig om de vlucht auto in de buurt te houden
Maarre ik hoorde het ook, heb ze nog niet gezien. BMW's ha ha, daar komen ze niet ver mee.
Het blijft verstandig om de vlucht auto in de buurt te houden
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Oude thread, maar actueel onderwerp: eergisteren kreeg ik een bekeuring voor...
...en te vuil en onleesbaar nummerbord.
De juut ging persoonlijk met zijn vinger door de 1 cm dikke modder op mijn nummer roeren om te zien hoe vers dattie was. Gelukkig voor hem dat ik niet door de koeienvlaai ben gereden
Mijn tweede prent was voor rijden op een afgesloten weg. Ik kwam via een kruip-door-sluip-door-spoor uit op deze weg en reed relaxed richting huis. Na 200 m zag ik een km verderop een politiebusje tegemoet rijden (ik wist natuurlijk dat ik op deze weg niet rijden mocht en was geen bestemmingsverkeer). Snel ff omgedraaid en door de berm weer teruggevlugd, onder viaduct door en de secundaire weg op. Dat was fout. Ze reden gewoon over het fietspad en probeerden me in te halen.
Ik haalde nog twee auto's in waar het mocht maar een rood verkeerslicht maakte een einde aan mijn 'escape'. Met gillende banden kwamen ze op mijn voorsoorteervak tot stilstand en botsten tegen mijn achterspartbord aan. Drie mannen om mij heen alsof ik een vluchtgevaarlijke crimineel was.
Uw papieren s.v.p. Meneer waarom vluchtte u? Antwoord: ik vluchtte niet; ik bedacht me dat ik wat vergeten was! Er stond thuis nog een pan op het vuur. Ja ja, u bent zeker de lolligste thuis? Weet u dat u daar niet rijden mocht? Antwoord: Geen idee, ik kwam uit het bos (dom, dom, dom, maar gelukkig geen éxtra bekeuring).
Totaalschade? 110 Euri, viel dus mee, en gratis mijn nummerbord schoongemaakt
...en te vuil en onleesbaar nummerbord.
De juut ging persoonlijk met zijn vinger door de 1 cm dikke modder op mijn nummer roeren om te zien hoe vers dattie was. Gelukkig voor hem dat ik niet door de koeienvlaai ben gereden
Mijn tweede prent was voor rijden op een afgesloten weg. Ik kwam via een kruip-door-sluip-door-spoor uit op deze weg en reed relaxed richting huis. Na 200 m zag ik een km verderop een politiebusje tegemoet rijden (ik wist natuurlijk dat ik op deze weg niet rijden mocht en was geen bestemmingsverkeer). Snel ff omgedraaid en door de berm weer teruggevlugd, onder viaduct door en de secundaire weg op. Dat was fout. Ze reden gewoon over het fietspad en probeerden me in te halen.
Ik haalde nog twee auto's in waar het mocht maar een rood verkeerslicht maakte een einde aan mijn 'escape'. Met gillende banden kwamen ze op mijn voorsoorteervak tot stilstand en botsten tegen mijn achterspartbord aan. Drie mannen om mij heen alsof ik een vluchtgevaarlijke crimineel was.
Uw papieren s.v.p. Meneer waarom vluchtte u? Antwoord: ik vluchtte niet; ik bedacht me dat ik wat vergeten was! Er stond thuis nog een pan op het vuur. Ja ja, u bent zeker de lolligste thuis? Weet u dat u daar niet rijden mocht? Antwoord: Geen idee, ik kwam uit het bos (dom, dom, dom, maar gelukkig geen éxtra bekeuring).
Totaalschade? 110 Euri, viel dus mee, en gratis mijn nummerbord schoongemaakt
haha er staat nog een pan op het vuur
die moet ik onthouden
die moet ik onthouden
SX125 '04
-
- Site Admin
- Contacteer:
Daar hoef je niet voor te vluchten.en was geen bestemmingsverkeer
Zie;
http://home.planet.nl/~freekkno/page7.html
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Harder rijden had geen zin gehad: 30 seconden nadat ik aangehouden was kwam de assistent met zijn F650 al aanrijden!
Ik heb achteraf nog wel nagedacht over een hillclimb escape om die Beamer op zijn nummer te zetten, maar dan had ik ook over een vangrail heen moeten springen
Als automobilist zou ik toch wel verbaast staan te kijken zodra er een motorrijder laag komt overvliegen; als truckchauffeur zou ik gewoon mijn ruitenwissers aandoen om het bloed van de ruiten te spoelen
Ik heb achteraf nog wel nagedacht over een hillclimb escape om die Beamer op zijn nummer te zetten, maar dan had ik ook over een vangrail heen moeten springen
Als automobilist zou ik toch wel verbaast staan te kijken zodra er een motorrijder laag komt overvliegen; als truckchauffeur zou ik gewoon mijn ruitenwissers aandoen om het bloed van de ruiten te spoelen
He he, ik ben weer vrij!!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Das goedkoper dan een gemiddelde georganiseerde rit
Twente dus , langs het kanaal 23euri ?? Hoe lang is de route?
En alleen betaling achteraf dus, kun je daar ook pinnen???
Bij de weg, welcome home .
ps
voor de rest geen probleemn?
Twente dus , langs het kanaal 23euri ?? Hoe lang is de route?
En alleen betaling achteraf dus, kun je daar ook pinnen???
Bij de weg, welcome home .
ps
voor de rest geen probleemn?
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
vergeten in te loggen.
Gemiddelde route die we daar rijden is ca.60km waarvan slechts 75% onverhard. In Twente denk ik het zelfde probleem als overal je moet s'mogens vroeg op pad om de wandelaars/fieters etc. te vermijden en niet te vaak op dezelfde plekken komen. Ik rij nu ca. 3 jaar offroad eerst op een husky wr360 en sinds kort yamaha wr426 tot volle tevredenheid.
Hebben aan de meeste tochten in het oosten en noorden meegedaan en willen nu wewl eens in het zuiden rijden. Misschien heeft iemand suggesties
We gaan meestal met een groep van ca. 4-5 motoren op pad
Gemiddelde route die we daar rijden is ca.60km waarvan slechts 75% onverhard. In Twente denk ik het zelfde probleem als overal je moet s'mogens vroeg op pad om de wandelaars/fieters etc. te vermijden en niet te vaak op dezelfde plekken komen. Ik rij nu ca. 3 jaar offroad eerst op een husky wr360 en sinds kort yamaha wr426 tot volle tevredenheid.
Hebben aan de meeste tochten in het oosten en noorden meegedaan en willen nu wewl eens in het zuiden rijden. Misschien heeft iemand suggesties
We gaan meestal met een groep van ca. 4-5 motoren op pad
Ik ben met me broertje weze rijden in de schoorlse duinen over de ruiterpaden heen en dat was legendarisch! weer s wat anders dan een normale wedstrijd rijden.en niet gepakt want dan moeten ze van goeie huizen komme.