Dag Mensen,
Weet iemand misschien of er een gereedschap is om relatief gemakkelijk de keerringen uit de voorvork te halen en terug te zetten?
Thanx alvast!
Voorvork keerringen vervangen.
Moderator: ghulst
UPS of regulier type? Weet zo niet wat er op een K#Tbrommer zit.
Een keer voordoen: http://www.youtube.com/watch?v=W2G-b66F3es
Een keer voordoen: http://www.youtube.com/watch?v=W2G-b66F3es
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
UPS op de brommer!
Thanx!
Thanx!
KX starter
Voor een Marzocchi upside down vork heb je geen speciaal gereedschap nodig .
Eerste moer boven op de vork los zetten 1 toer , vervolgens het been uit de motor halen , met lichte tegendruk de moer los draaien tot ze uit het been springt , nu met een steeksleutel het binnenwerk tegen houden en de moer er volledig afdraaien , olie en veer verwijderen .
Nu kan je met een lichte snok het binnen been en buitenbeen uit elkaar verwijderen . Voor montage over de groef en gaten vh binnenbeen tape kleven om de nw dichting niet te beschadigen .
Binnen en buitenbeen in elkaar schuiven om de nw olie bij te vullen , en als ik mij niet vergis is het 100mm tot de bovenkant vullen voor een enduro .
Suc6
Eerste moer boven op de vork los zetten 1 toer , vervolgens het been uit de motor halen , met lichte tegendruk de moer los draaien tot ze uit het been springt , nu met een steeksleutel het binnenwerk tegen houden en de moer er volledig afdraaien , olie en veer verwijderen .
Nu kan je met een lichte snok het binnen been en buitenbeen uit elkaar verwijderen . Voor montage over de groef en gaten vh binnenbeen tape kleven om de nw dichting niet te beschadigen .
Binnen en buitenbeen in elkaar schuiven om de nw olie bij te vullen , en als ik mij niet vergis is het 100mm tot de bovenkant vullen voor een enduro .
Suc6
-
Hey Stef,
Bedankt ook voor je reactie.
Ik heb alleen geen Marzocchi en wat is een snok?
Gr.
Bedankt ook voor je reactie.
Ik heb alleen geen Marzocchi en wat is een snok?
Gr.
KX starter