Hallo allemaal.
Waar zijn remrevisie setjes voor een SR43 te koop?Heb er al verschillende gezien maar weet niet goed welke ik moet hebben. Heb afdichtingen nodig voor achter en voor.
Het is een 91 er Big SR43A staat op het kenteken.
Weten jullie ook wat het verschil is met een SR43B?
Groeten Harry
rem revisie setjes en verschillende types
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

de meesten van ons bestellen ze bij Stefan Hessler, maar kan natuurlijk ook bij de dealer
DE SR43A of B gaat over het land van herkomst
Nederland valt onder A
Duitsland onder B
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Let op,
Bij bijna alle fiches staan er verkeerde bestelnummers voor de voorrem stof en keeringen van de SR43!
Deze heeft 2 verschillende diameters zuigers en je krijgt een setje gelijke diameters..
Bij CSM staan ze verkeerd iig..
De enige manier dat ik ze krijg via m'n dealer is uit z'n la door de oude er naast te leggen, overal waar hij kan bestellen gaat het niet goed..
Bij hem kosten ze weinig als hij ze op voorraad heeft en bij Hessler weer de hoofdprijs! en daar komen weer verzendkosten bij!
helaas heeft m'n dealer een licht bezuiniging op inkoop op dit moment en de ringen niet op voorraad
Bij bijna alle fiches staan er verkeerde bestelnummers voor de voorrem stof en keeringen van de SR43!
Deze heeft 2 verschillende diameters zuigers en je krijgt een setje gelijke diameters..
Bij CSM staan ze verkeerd iig..
De enige manier dat ik ze krijg via m'n dealer is uit z'n la door de oude er naast te leggen, overal waar hij kan bestellen gaat het niet goed..
Bij hem kosten ze weinig als hij ze op voorraad heeft en bij Hessler weer de hoofdprijs! en daar komen weer verzendkosten bij!
helaas heeft m'n dealer een licht bezuiniging op inkoop op dit moment en de ringen niet op voorraad

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
de SR41 heeft ook 2 gelijke zuigers, laatst nog de voorrem gereviseerd van die van leo..
zal nog eens in de fiches duiken of er later nog goede bestel nummers opduiken..
ik kan wel 3 setjes stofringen gebruiken [ keerringen hoeven meestal niet vervangen te worden]
2 voor mij en 1 voor ikrijbig
zal nog eens in de fiches duiken of er later nog goede bestel nummers opduiken..
ik kan wel 3 setjes stofringen gebruiken [ keerringen hoeven meestal niet vervangen te worden]
2 voor mij en 1 voor ikrijbig
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Voor hetzelfde geld waar je anders een revisie setje voor je remklauw voor koop kan je ook een complete goede remklauw kopen van een laat model Kawasaki ER-5. De remklauw bevestiging is exact hetzelfde en hij remde goed.
Suzuki DL650 / Honda XRV750
ER-5 remklauw voor de voorkant?
En is er ook wat voor de achter rem klauw? daar komt bij mij de stof ring naar buiten.
Rem revisie setjes zag ik ook te koop in Engeland voor 13 pond maar voor de achter kant is weinig tot niets te vinden.
Hessler heeft wel veel maar is ook @#$% duur.
En is er ook wat voor de achter rem klauw? daar komt bij mij de stof ring naar buiten.
Rem revisie setjes zag ik ook te koop in Engeland voor 13 pond maar voor de achter kant is weinig tot niets te vinden.
Hessler heeft wel veel maar is ook @#$% duur.
grote klappen snel thuis
-
- Contacteer:
gewoon bij je lokale suzuki dealert bestellen als je weinig nodig hebt.. meestal is het dan goedkoper dan bij hessler
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
- Contacteer:
hm dat is niet zo duur nee.. maar dan rijd ie dalijk alleen nog maar fijn aan de verkeerde kant van de weg 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !