Verzameling Oude en Nieuwe Boeken
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Okido, ik zal een topic deel 2 starten, maar geef me nog even, moet eerst weer wat inscannen
we zitten op pagina 2 is ook goed he
op vakantie geweest?celsa schreef:
Okido, ik zal een topic deel 2 starten, maar geef me nog even, moet eerst weer wat inscannen
henk-v schreef:op vakantie geweest?celsa schreef:
Neen hoor, heb vanalles te doen
Deze vind ik gewoon de mooiste uit het boek
de voorraad is op celsa?
het boek is uit jammer jammer jammer toch????
haha NEEN hoor , het boek is niet uit nog tientalle foto's te gaan, Henk ik ben bezig met een project op termijn en dat vergt het meest tijd van mijn computer (en mezelf). ook nog is covers copieren enz. Komt toch wel wat bij kijken als je het overzichtelijk wil houden!henk-v schreef:het boek is uit jammer jammer jammer toch????
Namelijk, ik heb hier een collectie van honderden video's (originele gekochte) van de MX, SX, GP's en AMA nationals. Alle kategorieen en series Motocross en Supercross 125-250-500cc vanaf 1989 t/m1999
Die ben ik aan het digitaliseren op DVD, vandaar dat het boekje wat in de hoek zit. Maar.........jullie hebben ze nog te goed hoor.
Wie weet voor diegen die intresse hebben kunnen misschien zelfs de DVD's even lenen!