Hallo,
Ik was het net op zoek naar een setje Bib mousse-en. Nu kwam ik een vergelijkend product van Goldentyre tegen.
Heeft er iemand ervaring met dit product?
De weinige ervaringen die google voor mij kon vinden waren positief..
Ter info gaat over dit product:
http://www.gtyredirect.co.uk/accessories.html
Groeten
Sven
Goldentyre mousse: iemand ervaring mee?
Moderator: ghulst
wat ik begrepen heb is dat je dan een compleet setje golden tyre wielen moet hebben om daar mee te kunnen rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Sven,
gauw monteren en ons een verslagje doen.
Ik heb vandaag voor het eerst met bibs gereden, en het rijdt ..... anders. Voorwiel stuitert veel meer dan ik gewend ben. Ik mis mijn luchtbandjes
Maar daar staat tegenover geen gehannes meer: als je in nowhere, tijdens stront weer, lek rijdt, en je moet nog 100km.
Ik heb vandaag voor het eerst met bibs gereden, en het rijdt ..... anders. Voorwiel stuitert veel meer dan ik gewend ben. Ik mis mijn luchtbandjes
Maar daar staat tegenover geen gehannes meer: als je in nowhere, tijdens stront weer, lek rijdt, en je moet nog 100km.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
Tja, dan ben ik 20-30 minuten later 100km verder.. en 17 euro armer.. moet ik een nieuwe reserve binnenband kopen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Jij rijdt dus volgas door Dat kan natuurlijk ook, alleen is het offroad genieten dan wel over.zappa.suzuki schreef:Tja, dan ben ik 20-30 minuten later 100km verder.. en 17 euro armer.. moet ik een nieuwe reserve binnenband kopen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Met mousses hoef je toch weeral wat minder mee te zeulen he... geen binnenbanden, geen bandijzer, geen pomp...
Het platte-band gevoel, kan je dat wat verminderen door de mousse bv in een maat smallere buitenband te steken, of is dat not-done?
Het platte-band gevoel, kan je dat wat verminderen door de mousse bv in een maat smallere buitenband te steken, of is dat not-done?
Ik had meer een te harde band gevoel. En natuurlijk kun je wat experimenteren met buiten-binnenband maten.Sven schreef:
Ik heb ze ook wel een mousse zien inboren, zodat die wat zachter werd.
Is een geheimpje van de toppers. Heb er nog nooit wat over gelezen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
Dat harde gevoel veranderd nog wel . Nieuw mousse zijn altijd te hard.
-
Bedoel gewoon dat ik dan 20 tot 30 minuten bezig ben om er een nieuwe binnenband er in te gooien en dan dus wat later aankom..huskie schreef:Jij rijdt dus volgas door Dat kan natuurlijk ook, alleen is het offroad genieten dan wel over.zappa.suzuki schreef:Tja, dan ben ik 20-30 minuten later 100km verder.. en 17 euro armer.. moet ik een nieuwe reserve binnenband kopen
-
- Contacteer:
@huskie ik heb mn motor n keer naar de bewoonde wereld gereden/geduwd en toen de ANWB gebeld, en die vond het ook erg.
een compleet ranzig bruine motor waarmee we door de rotzooi waren gegaan, en daar moestie dan een bandje van gaan staan plakken
een compleet ranzig bruine motor waarmee we door de rotzooi waren gegaan, en daar moestie dan een bandje van gaan staan plakken
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Yip.. beetje lui van je.. en duurde ff voor dat je weer bolde..
ik ben dan al lang weer op pad.. en die vieze handen kan ik wel hebben
ik ben dan al lang weer op pad.. en die vieze handen kan ik wel hebben
Hoezo, reed je daarvoor wel eens lek dan ?huskie schreef:Sven,
Tragter racing is de dealer voor NL.JW schreef:waar heb je ze besteld sven? ik heb ze een mail gestuurd, ze verkopen ze ook hier ergens n NL zag ik. Kan gewoon met elke band op elke velg in principe ad.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"