Hupla weer ik

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
bullrider

Ja ik heb net een dr-ist van brugge ontmoet.Belgiese DR-ist lopen hier ook niet vet :( maar ja nu.Enkel onderdelen van hem gekocht ruitje de mijne was gebaarsten ,rechter zijkap en ja ja en pro duro uitlaat.Die man heeft 3 DR 1 '88 en dan 1 '91 en een nieuwe zij gij ? en geluk hij heeft er 2 voor onderdelen.Hij gaf me direkt raad en hij zij dat ik best de naald lagers van de achterbrug en die van de ophanging hing veranderen .want die gaan meestal stuk.Maar hij werkt altijd met suzuki parts en nu mijn vraag is kan ik dat krijgen bij SKF ?Indien ja graag zou ik de maten er van krijgen.Ik kan nammelijk gemakkelijk aan lagers geraken maar wel van SKF . Hij sprak ook van de benzine pomp eens te testen en dat zal nu gebeuren.Nu ik moet bij hem eens langs zij hij en dat doe ik zeker ook
ben benieuwd 8) .Zal hem dan overtuigen voor naar de meeting in julie
te komen . Blijkbaar heeft hij ook veel gereist en t'en slote hoe meer zoten hoe meer vreugde he :lol:
T'leven is hard, een boom ook
BIG88

achterbruglager onderwerp
ik vet de mijne altijd bij het vervangen van de ketting dus ze gaan nooit stuk 8)
have BIG fun

D.F.M.T.
zappa.suzuki

Hey,

kijk eerst maar hoe de lagers er aan toe zijn, als ze slecht zijn pas vervangen..
Wil je toch rijden tijdens het wachten op de lagers gewoon weer in elkaar en rijden maar :wink:

Voor de achterbrug en 1 set naaldlagers uit de link [ zijn de zelfde] zijn er aftermarket lagers, heb helaas niet de nummers..
De rest van de linklagers zijn apart en alleen orgineel Suzuki.

Gebruik goed vet, niet de goedkope zooi maar iets wat echt goed plakt.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Plaats reactie