hallo forum leden.
Heb vraagske inverband met het inrijden van mijn WR.
Heb nieuwe piston, dichtingen enz... laten steken.
Ma nu rijd ik best mijne enduro opnieuw in maar waar moet ik dan zo allemaal op letten. Nie hoog in toeren rijden enzo. Ma wie kan er mij meer over zeggen.
groeten WR'ke
opnieuw inrijden van moto
Moderator: ghulst
Zoals altijd even de motor warm laten worden en dan gaan......
Laatst een nieuwe zuiger gezet, en daar meteen een enduro mee gereden. Geen probleem. Eerste 1 km even warm laten worden, daarna vol de proeven in.
Ja, zo kan het dus ook
Laatst een nieuwe zuiger gezet, en daar meteen een enduro mee gereden. Geen probleem. Eerste 1 km even warm laten worden, daarna vol de proeven in.
Ja, zo kan het dus ook
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
De Luc zaliger van de "crash 50" zei vroeger:" Ge moet ne motor belasten in functie van zijn toerental" Lage toeren lage belasting, hoge toeren hoge belasting... maw zorg dat het blokje soepel rond draait.
Verder voor het inrijden, goed opwarmen(niet alleen koelwater moet op temperatuur zijn, maar ook de olie), soepel rijden, constante toerentallen vermijden, en ik zou nu ook niet direct de begrenzer-zone opzoeken...
btw, het echt inrijden komt van de tijd dat de fabricagetoleranties op de verschillende onderdelen nog niet zo scherp waren als de dag van vandaag.
Ik zou er nu niet meer te veel van wakker liggen..
Verder voor het inrijden, goed opwarmen(niet alleen koelwater moet op temperatuur zijn, maar ook de olie), soepel rijden, constante toerentallen vermijden, en ik zou nu ook niet direct de begrenzer-zone opzoeken...
btw, het echt inrijden komt van de tijd dat de fabricagetoleranties op de verschillende onderdelen nog niet zo scherp waren als de dag van vandaag.
Ik zou er nu niet meer te veel van wakker liggen..