Hallo,
Ik heb een probleem met mijn pinker relais.Ik weet niet of dat er hier elektronica fanaten zijn maar ja hier mijn vraag.
Als je de pink relais uit elkaar haal heb je daar een spoel die is ok, daarna een weerstand die is ook ok , Nu mijn probleem is die condensator
die is stuk en kan er niets meer van lezen of meten.Ik weet ook dat condensator de juist benaming niet is omdat het gelijkstroom door ga maar ja... .En aangezien dat het heel simpel te vervangen is zou ik enkel dit willen vervangen.maar eerst moet ik die waarde hebben.
grtz
Pinker probleem
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
ik ben best een electronica fanaat, maar een knipperlicht relais repareren.. ik heb die van LEO een keer gefixt.. maar ik denk niet dat ik het nog eens doe.. je krijgt hem nooit meer zo mooi waterdicht als dattie was..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Hey Bullrider,
Welkom hier trouwens !
Ik heb wel zo'n relais liggen (heb andere knippers dus heb ze over) mag je voor €15,= overnemen(nieuw €39,= volgens fiche) exclusief de verzend naar België.
Maar volgens mij kan je beter een universele kopen en aansluiten ff googlen op knipper relais en voila.
Ik hoor het wel.
Groet Frans
Welkom hier trouwens !
Ik heb wel zo'n relais liggen (heb andere knippers dus heb ze over) mag je voor €15,= overnemen(nieuw €39,= volgens fiche) exclusief de verzend naar België.
Maar volgens mij kan je beter een universele kopen en aansluiten ff googlen op knipper relais en voila.
Ik hoor het wel.
Groet Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
- Contacteer:
bij LEO zattie in kit gegoten van binnen, dat hebben we er allemaal tussen uit zitten piele.. en de buitenkant hebben we los moeten snijden,
was wel origineel zo te zien
was wel origineel zo te zien
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Hoi Frans,
Zal nog effen w8 op voor die relais ,reden is er komen er op met ledjes en zal dan nieuw pinkdoos bestellen bij POLO . Ik zocht enkel de waarde van die condensator (elko) toch vriendelijk bedankt.
Zal nog effen w8 op voor die relais ,reden is er komen er op met ledjes en zal dan nieuw pinkdoos bestellen bij POLO . Ik zocht enkel de waarde van die condensator (elko) toch vriendelijk bedankt.
T'leven is hard, een boom ook
-
- Contacteer:
als je led-knippers pakt moet je inderdaad een ander relais, anders werkt het niet.. electronisch geregeld relais
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !