Nice shocks have with thembluesman schreef:Ho ho. My new shiny Wibers 641 fuly adjustable shock absorber for DR was delivered today. So - today I'll work on Peter's bike, but tomorrow new shock!
Now my DR will have WP Extreme in front and Wilbers in the back.
Sorry for offtopic, I just too excited!
na voorvork verandering nog steeds problemen
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
het is mij ooit wel gelukt om het frame krom te krijgen
was wel iets meer als 45 km/h en nog een paar keer over de kop toen hij mij achterna kwam.
ik zou het ook even zonder voorscherm steun monteren, het is wel een slap ding maar hij kan de boel wel onder spanning zetten als hij krom is.
was wel iets meer als 45 km/h en nog een paar keer over de kop toen hij mij achterna kwam.
ik zou het ook even zonder voorscherm steun monteren, het is wel een slap ding maar hij kan de boel wel onder spanning zetten als hij krom is.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Hoe was de kroonplaat verbogen? naarlinks/rechts of omhoog/omlaag?
ik denk naar rechts, en het was echt niet veel en het ging makkelijk , we hebben de onderste kroonplaat er uit gehaald , dan twee oude poten er in, dan twee dike ijzeren baren en beetje per beetje plooien, en this gelukt nu staat alles weer recht
DR 650 1995
Plate was twisted really a little, as I suspected. If you put forks in - lower part of right fork a bit to back, lower part of left fork a bit to front. Steering stem is straight 90 degrees, plate was not bent otherwise.zappa.suzuki schreef:
Hoe was de kroonplaat verbogen? naarlinks/rechts of omhoog/omlaag?
Original forks - left one is OK, right one bent a bit, but not much really.
Overall history
Original front wheel axle was bent too (that we changed last weekend),
-
Mooi man
En we doen hier niet aan slotjes, kunnen we altijd het draadje weer op pakken
en ben ook geen moderator, hebben we eigenlijk ook niet nodig, enige wat Shifty doet aan moderaten is de sleuteltips verzamelen enzo
En we doen hier niet aan slotjes, kunnen we altijd het draadje weer op pakken
en ben ook geen moderator, hebben we eigenlijk ook niet nodig, enige wat Shifty doet aan moderaten is de sleuteltips verzamelen enzo
- de antrapper
WAT
Hebben we geen Moderator???????
En wat Nu ?????
Hebben we geen Moderator???????
En wat Nu ?????
Big Bigger Tiger en weer Big
pas op hé, anders heb je zo een ban aan je broek hangen...
maar deze selecte groep fanatiekelingen onderhoud zichzelf prima, daar hoeven geen slotjes uitgedeeld te worden
maar deze selecte groep fanatiekelingen onderhoud zichzelf prima, daar hoeven geen slotjes uitgedeeld te worden
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.