Waar vind ik offroad routes/terreinen?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Hallo Allemaal,

Ben sinds afgelopen maandag de blije eigenaar van een husqvarna TE510 uit 2007. wil er off-road ritjes mee gaan rijden en in de zomer Supermoto.

Nu ben ik op zoek naar off-road routes en/of terreinen waar je nog leuk kan spelen als er even geen rit is. Heb de Kuil in Ijmuiden al gevonden en daar ga ik binnenkort wel een keer kijken.

Ook vind ik wat informatie over Almere, maar waar is dat dan ongveer/precies :?

Wil er gewoon netjes rijden, keurig met kenteken en originele uitlaat. Iemand tips waar ik de plekjes kan vinden?

Thanks!

Gr. Duckman
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

even een fotootje!
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Je zult enige terughoudendheid aantreffen (uitzonderingen daargelaten) om kopiën van roadbooks te geven en/of GPS-tracks.

De cross country rider ligt momenteel onder vuur en er worden steeds meer terreinen afgesloten.

Kijk eens hier hoe je je daar tegen kunt wapenen: www.codegroen.com

Betreffende 'gratis' routes: De midsummer 1000 en de brabo 600 zijn tot nu toe nog gratis. Roadbooks zijn er eigenlijk alleen tegen betaling.

Leo de Neus is een aanbieder(is die nog actief?). Gerjan Leppink ook. Google maar eens op hun namen, dan vindt je vast wel wat. Je kunt ook eens kijken bij: http://www.offroadtrips.nl/

Het helpt wel voor de andere rijders om te weten waar je ongeveer woont. Kijk hier maar eens voor leuke initiatieven:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewforum.php?f=26
http://alpha.messageboard.nl/182/viewforum.php?f=27

Veel plezier met je mooie italiaanse schone!
:toost:
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Dank voor je reactie! Had al gevonden dat de meeste mensen wat terughoudend zijn met de info, daarom ook maar even expliciet vermeld dat ik me netjes ga gedragen. Code groen had ik ook al gevonden!

Zal eens even kijken wat die roadbooks precies inhouden, betalen is ook geen enkel probleem! Zoek gewoon leuke stukken om te rijden als de noppenbanden er nog onder zitten en er even geen georganiseerde ritten zijn.

Woon in Amsterdam, heb een aanhanger in Haarlem staan om in het seizoen de offoradritjes mee te gaan bezoeken!
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Noppy schreef:...Leo de Neus is een aanbieder(is die nog actief?).
Ben zelf niet meer actief in het allroadroutes maken maar de routes die ik ooit uitgebracht heb in het verleden vind je aan mekaar geknoopt terug in allerlei varianten ( Brabo 600 / Midsummer route ) en die worden nog regelmatig gereden.

LEO
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Hey Leo!

Waarom ben je d'r eigenlijk mee gestopt jongen?

Je ritten waren altijd een groot succes!
:toost:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Noppy schreef:Waarom ben je d'r eigenlijk mee gestopt jongen?
Na een aantal jaren had ik zin om eens iets anders te doen en dat werd toen voor mij een BMWGS en inmiddels zijn we weer een tijd verder en heb ik de offroadritten ontdekt met een antieke CR250.

Kzal eens kijen of ik dit jaar nog eens zo`n rit kan uitbrengen vanuit de oude doos. Kunnen de newbies ook eens ouderwets roadbook puzzelen :wink:

LEO
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Ik houd m aanbevolen. wil wel wat leuke off-road weggetjes leren kennen in NL.

Had ook al even zitten zoeken op "greenlaning", dat is ook een beetje in welke richting ik het zoek. En verder lekker van oktober tot maart off-road ritjes meepakken :lol:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Toevallig de Duckman van de mooie 3D-brommers op http://www.dbbp.com ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Nope, dat ben ik niet. Kan aardig overweg met computers maar dat kan ik niet!
Plaats reactie