ivm met de aanschaf van 2 800 sr42 , [het is weer tijd om wat aan de 600/650/750/800 te gaan werken], heb ik nu wat 750 spul over,
: frame met kenteken, compleet met wielen en bedrading,
ontstekings spoel sr41
carbs sr41
blok delen cylinder redelijke staat
en dingen zoals dubbele tank , snavel sr 41 42
rijwielgedeelte 750 met bedrading wielen en Kenteken
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
@kroompie
ik heb ook wel intresse in zo iets, zou er ook een "kuip" te maken zijn van de snavel koplamp stuk en ruitje in één deel. Ik wil natuurlijk ook graag in de ontwikkelings kosten. Ook zou ik graag een "undertray" hebben zodat onder het zadel helemaal dicht gemaakt kan worden.
greetz Futurist
ik heb ook wel intresse in zo iets, zou er ook een "kuip" te maken zijn van de snavel koplamp stuk en ruitje in één deel. Ik wil natuurlijk ook graag in de ontwikkelings kosten. Ook zou ik graag een "undertray" hebben zodat onder het zadel helemaal dicht gemaakt kan worden.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
dank je menno ze hoeven niet schade vrij te zijn want ze dienen als mal!!
en futurist: tuurlijk is dat mogelijk maar ik maak het eerst in polyester om te kijken of het gaat en om de kosten te drukken en dan maak je ze in carbon!!
en een undertray moet ik ook nog maar dat komt later en hulp is nooit weg!!
en futurist: tuurlijk is dat mogelijk maar ik maak het eerst in polyester om te kijken of het gaat en om de kosten te drukken en dan maak je ze in carbon!!
en een undertray moet ik ook nog maar dat komt later en hulp is nooit weg!!
Dus ik begrijp dat het meer om de vorm dan over de staat van de spullen gaat ???
Dan kan het nl voor weinig, laat me ff weten hoe strak het spulletje moet zijn en/of een scheurtje in de snavel erg is of niet ?!
menno
Dan kan het nl voor weinig, laat me ff weten hoe strak het spulletje moet zijn en/of een scheurtje in de snavel erg is of niet ?!
menno