Crossen door de bossen

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
wijnandnop
Berichten: 31
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 20:17
Locatie: Kelpen-Oler

Zijn er in de buurt van Weert en Roermond nog zondagochtencrossers te vinden? Zelf rijd ik nu enige maanden en heb al een paar leuke routes. Maar om met een paar man te gaan is leuker denk ik. :)
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Ik rij eigenlijk nooit alleen, want er hoeft maar iets fout te gaan en je ligt te kijken. Daarbij is het natuurlijk ook gezelliger, tussendoor even ouwehoeren.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
wijnandnop
Berichten: 31
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 20:17
Locatie: Kelpen-Oler

Je hebt helemaal gelijk, alleen zijn ze hier in de omgeving nog moeilijk te vinden.
Gebruikersavatar
langert
Berichten: 6
Lid geworden op: do jan 14, 2010 00:39
Locatie: Limburgia

wijnandnop schreef:Zijn er in de buurt van Weert en Roermond nog zondagochtencrossers te vinden? Zelf rijd ik nu enige maanden en heb al een paar leuke routes. Maar om met een paar man te gaan is leuker denk ik. :)
Meld je aan bij de peelrijders in nederweert leveroysedijk kun je je helemaal op de baan laten gaan zelf rij ik in omgeving roermond.
wijnandnop
Berichten: 31
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 20:17
Locatie: Kelpen-Oler

langert schreef:
wijnandnop schreef:Zijn er in de buurt van Weert en Roermond nog zondagochtencrossers te vinden? Zelf rijd ik nu enige maanden en heb al een paar leuke routes. Maar om met een paar man te gaan is leuker denk ik. :)
Meld je aan bij de peelrijders in nederweert leveroysedijk kun je je helemaal op de baan laten gaan zelf rij ik in omgeving roermond.
Dank voor je bericht maar volgens mij hebben ze dar een inschrijvingsstop. Heb jij al een paar leuke routes in Roermond? Misschien kunnen we eens uitwisselen.
Gebruikersavatar
langert
Berichten: 6
Lid geworden op: do jan 14, 2010 00:39
Locatie: Limburgia

wijnandnop schreef:
langert schreef:
wijnandnop schreef:Zijn er in de buurt van Weert en Roermond nog zondagochtencrossers te vinden? Zelf rijd ik nu enige maanden en heb al een paar leuke routes. Maar om met een paar man te gaan is leuker denk ik. :)
Meld je aan bij de peelrijders in nederweert leveroysedijk kun je je helemaal op de baan laten gaan zelf rij ik in omgeving roermond.
Dank voor je bericht maar volgens mij hebben ze dar een inschrijvingsstop. Heb jij al een paar leuke routes in Roermond? Misschien kunnen we eens uitwisselen.
als je er nu as zondag naar toe gaat ben je op tijd ben ook ingeschreven en meteen mon bewijs voor andere banen !
wijnandnop
Berichten: 31
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 20:17
Locatie: Kelpen-Oler

langert schreef:
wijnandnop schreef:
langert schreef: Meld je aan bij de peelrijders in nederweert leveroysedijk kun je je helemaal op de baan laten gaan zelf rij ik in omgeving roermond.
Dank voor je bericht maar volgens mij hebben ze dar een inschrijvingsstop. Heb jij al een paar leuke routes in Roermond? Misschien kunnen we eens uitwisselen.
als je er nu as zondag naar toe gaat ben je op tijd ben ook ingeschreven en meteen mon bewijs voor andere banen !
Dat wordt nog effe lastig. Het blok ligt eronderuit. Over 2 weken staat ie weer in elkaar. Dan is het weer ook beter hoop ik. Maar bedankt voor je tip. :-)
wijnandnop
Berichten: 31
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 20:17
Locatie: Kelpen-Oler

wijnandnop schreef:
langert schreef:
wijnandnop schreef: Dank voor je bericht maar volgens mij hebben ze dar een inschrijvingsstop. Heb jij al een paar leuke routes in Roermond? Misschien kunnen we eens uitwisselen.
als je er nu as zondag naar toe gaat ben je op tijd ben ook ingeschreven en meteen mon bewijs voor andere banen !
van de site peelrijders:
Voor de "duidelijkheid" , ons circuit is alleen toegankelijk voor leden en trainingsleden.
En er is geen mogelijkheid meer om lid te worden want wij zitten al over het limiet !

Maar ben jij wel lid dan?
Gebruikersavatar
langert
Berichten: 6
Lid geworden op: do jan 14, 2010 00:39
Locatie: Limburgia

wijnandnop schreef:
wijnandnop schreef:
langert schreef: als je er nu as zondag naar toe gaat ben je op tijd ben ook ingeschreven en meteen mon bewijs voor andere banen !
van de site peelrijders:
Voor de "duidelijkheid" , ons circuit is alleen toegankelijk voor leden en trainingsleden.
En er is geen mogelijkheid meer om lid te worden want wij zitten al over het limiet !

Maar ben jij wel lid dan?
Yep mij lijkt dit nog de info van vorig jaar op de site, als ik jou was zou ik er as zondag even naar toe gaan dan weet je het 100pro, er rijden daar meerdere enduro's
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Hey Wijnand,

Werp ajb ook nog even een blik op www.codegroen.com voordat je alle lokale boswachters overstuur maakt daar!

We hebben speciaal voor de endurist de 11 geboden op onze site gezet.

Veel plezier!
:toost:
Plaats reactie