Nieuw hier

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
El Pandro

Hallo ik ben nieuw op het forum hier

Na de Reggerit in Enter ben ik heel benieuwd naar de reacties
Laatst gewijzigd door El Pandro op di jan 12, 2010 14:42, 2 keer totaal gewijzigd.
adje

Welkom op dit forum :zwaaien:

Als je meer reacties wil lezen over de enduro van Enter zie dan de onderstaande link :
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... highlight=
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
klomp

welkom aan boord el pandro :)
gassen

Toch besmettelijk ;-)

Welkom
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
El Pandro

Dank dank u !!

Ik ben nl. als webmaster en bestuurslid van de entersemotorclub wel benieuwd naar wat er hier op het forum speelt.

Bij ons is nl. het forum nog niet echt ingeburgerd. Hier dus wel..
schildertje
Contacteer:

@ el pandro :twisted: Heb ik gelijk de vuurdoop :twisted: Wat is er waar van het gerucht dat EMC de knmv onder druk heeft gezet bij evt afgelasten van jullie enduro :) Zo die komt binnen of niet.
Vond het een mooi gezicht hoor, maar ben zelf blij dat ik niet heb ingeschreven. Vond het te link.
Ik heb de keus, maar een inter niet, als hij teminste niet gelijk zijn schrapresultaat wil aanspreken teminste.
Was er geen mogelijkheid tot opschuiven van het evenement ( hoe moeilijk dat ook is ivm vrijwilligers, landeigenaren en instanties).
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
El Pandro

Schildertje,

Ik zit dan wel in het bestuur van de EMC maar alles wat de Reggerit aangaat wordt beslist en geregeld in de Endurocommissie. en daar ga ik niet over. Ik wil me er niet achter verschuilen, maar zo is het nou éénmaal geregeld.

Ja ik weet dat er twijfel is geweest over het wel of niet doorgaan. Wat ik heb opgevangen is dat de KNMV in twijfel heeft gestaan, maar dat de EMC het toch wel graag wou laten doorgaan. Of daar sprake was van onder druk zetten kan ik niet beoordelen.

Wat ik wel weet is dat er in Enter ontzettend veel moeite, tijd, geld en energie ingestoken word om de Reggerit mogelijk te maken. Dat dat dan niet zomaar afgelast wordt is dan neem ik aan wel begrijpelijk.
En wat ik ook weet is dat de weersomstadigheden in Enter in het verleden ook niet altijd optimaal waren. En toen ging het ook wel door.

Dus ik begrijp het wel, maar veel kan ik er niet aan zeggen of beslissen.

Uiteraard mag je altijd een reactie sturen naar reggerit@entersemotorclub.nl of op reggerit.nl in het gastenboek of anders op ons forum.
schildertje
Contacteer:

:) Neuhh, , was alleen benieuwd, heb inderdaad met wat andere omstandigheden in Enter gereden. Was altijd wel te doen. ijs en sneeuw is andere koek. Maar goed ik moet niets en mag (bijna) alles. Vind het wel leuk rijden in Enter. :)
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Plaats reactie