Decompressiehendel TE510 2007

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Hallo Allemaal,

Ben sinds afgelopen maandag de blije bezitter van een Husqvarna TE510 uit 2007. 1700km op de teller en ziet er netjes uit!

Moet wel even de keerringen van de voorvork vervangen maar dat is zo gebeurt :D

Heeft er iemand toevallig nog een werkplaatshandboek van een TE510 model 2007? Heb wel een manual, maar iets meer details zou welkom zijn.

Verder een andere vraag: hoort er een decompressiehendel op een TE510 uit 2007 te zitten? In het boekje staat dat er een automatische decompressie op zit maar op sommige plaatjes in het boek zie ik wel een hendel en ik heb er geen opzitten.... (weet dat sommige plaatjes in het boekje van een TC zijn maar ik kan er dus niet achterkomen of er wel of geen hendel op hoort te zitten)

Thanks!

Gr. Duckman
singlerider1
Berichten: 87
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 17:52
Locatie: Lopik

Hi ,gefeliciteerd met de juiste keuze allereerst!
Ik heb een 450 TE uit 2005 en deze heeft een hendeltje voor de handmatige kleplichting aan de voorzijde van het vloeistofreservoir van de koppeling zitten.
Volgens mij is dit voor de 510 ook zo.
Ik gebruik hem alleen nooit en dat kan een reden zijn waarom een ander hem misschien ook niet vervangen heeft na een val oid???
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Volgens mij zit er wel een heveltje op maar de hendel aan het stuur ontbreekt.... Maar eens informeren wat do'n dingetje kost.
pHino
Berichten: 437
Lid geworden op: di jun 26, 2007 14:43
Locatie: belgie

zie je toch aan je cilinderkop? zit daar geen hefboompje?
Duckman
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 12, 2010 23:01

Heb de motor even niet bij huis staan, maar heb volgens mij wel zo'n hendeltje aan nhet blok zitten.
Plaats reactie