Nieuwe motor kopen in UK?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

brommer

6 maanden en 6000 km is met de bpm dacht ik.

SUrfroy: als jhe verhuisd van land a naar b enje neemt de voertuigen meer dan vallen die onder inboedel, dat is niet te vergelijken als dat je inwonend in nederland bent en dan van buiten ene voertuig invoert.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Freek
Site Admin
Contacteer:

brommer schreef:6 maanden en 6000 km is met de bpm dacht ik.
Nee, dat is een BTW-regel.
BPM betaal je tot 10jaar oud met een afbouwend tarief.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppy

Houten Klaas schreef:Even over de euro 5 norm. Haal je deze norm ook nog wanneer je de restricties van de motor haalt, waar hij mee is goedgekeurd ?
Volgens mij is de Husa de tweede motor uit de KTM-fabriek waar af fabriek géén restricties ingebouwd zijn. Die andere is de 690.

Wel zullen ze beiden een emissieversie hebben en een competitionversie van de software. Natuurlijk laadt iedereen die laatste maar dat is misschien 5 pk verschil!
:toost:
Surfroy01

brommer schreef:6 maanden en 6000 km is met de bpm dacht ik.

SUrfroy: als jhe verhuisd van land a naar b enje neemt de voertuigen meer dan vallen die onder inboedel, dat is niet te vergelijken als dat je inwonend in nederland bent en dan van buiten ene voertuig invoert.
Je kunt je voertuigen echter pas importeren als je weer in het land a woont...... maar is inderdaad deel van huisraad.
You're free to do as we tell you!
Plaats reactie