6 maanden en 6000 km is met de bpm dacht ik.
SUrfroy: als jhe verhuisd van land a naar b enje neemt de voertuigen meer dan vallen die onder inboedel, dat is niet te vergelijken als dat je inwonend in nederland bent en dan van buiten ene voertuig invoert.
Nieuwe motor kopen in UK?
Moderator: ghulst
Volgens mij is de Husa de tweede motor uit de KTM-fabriek waar af fabriek géén restricties ingebouwd zijn. Die andere is de 690.Houten Klaas schreef:Even over de euro 5 norm. Haal je deze norm ook nog wanneer je de restricties van de motor haalt, waar hij mee is goedgekeurd ?
Wel zullen ze beiden een emissieversie hebben en een competitionversie van de software. Natuurlijk laadt iedereen die laatste maar dat is misschien 5 pk verschil!
-
Je kunt je voertuigen echter pas importeren als je weer in het land a woont...... maar is inderdaad deel van huisraad.brommer schreef:6 maanden en 6000 km is met de bpm dacht ik.
SUrfroy: als jhe verhuisd van land a naar b enje neemt de voertuigen meer dan vallen die onder inboedel, dat is niet te vergelijken als dat je inwonend in nederland bent en dan van buiten ene voertuig invoert.
You're free to do as we tell you!