Zie onderstaande link voor een interessant 450cc MX bikes vergelijk:
http://www.motorcycle-usa.com/11/5370/M ... usion.aspx
450 cc MX bikes vergelijkings test
Moderator: ghulst
-
Ik geloof niet meer in dat soort testjes.
-
Ik ook niet want Husqvarna en Husaberg staan er niet bij ...speedphreax schreef:Ik geloof niet meer in dat soort testjes.
Dan moet je de MXA lezen, die testen tenminste nog echt motoren (ook de Husky kwam daar laatst voorbij).wheeling_jo schreef:Ik ook niet want Husqvarna en Husaberg staan er niet bij ...speedphreax schreef:Ik geloof niet meer in dat soort testjes.
Sowieso het feit dat er een subjectief deel in zit wat even zwaar meetelt als het objectieve gedeelte...Duh...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Tsja, het zal allemaal wel behoorlijk achter de schermen geregeld worden met (advertentie-) geld en zo. Maar het is beter dan niets. En als je drie shootouts naast elkaar houdt, dan kun je er vast wel wat uit afleiden. Daar maakt het minder uit als ze een waardeloze oplossing "bijna perfect" noemen, zolang maar duidelijk is dan de andere merken het beter opgelost hebben.
Dit in tegenstelling tot losse tests, die vaak alleen maar met persinformatie en hosanna verhalen gevuld zijn.
Vervolgens kun je je nog afvragen of je zelf het verschil merkt of uberhaupt kunt benutten. Maar als je 10k Euro uitgeeft voor een motor, kun je het best maar meteen de beste nemen.
Dit in tegenstelling tot losse tests, die vaak alleen maar met persinformatie en hosanna verhalen gevuld zijn.
Vervolgens kun je je nog afvragen of je zelf het verschil merkt of uberhaupt kunt benutten. Maar als je 10k Euro uitgeeft voor een motor, kun je het best maar meteen de beste nemen.
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
De Amerikaanse bladen krijgen de nieuwe motoren vaak al in in het najaar. Ze rijden er dan een hele rits wedstrijden mee met allerlei verschillende rijders, van Pro tot Novice(beginner).
Een oordeel is dus gebaseerd op een langdurige ervaring en niet op een keer een rondje door de zandweg zoals de Nederlandse bladen dat doen.
De individuele commentaren zijn welliswaar subjectief maar geven goed aan wat bijv. de hardcore wedstrijd motor is of de wat makkelijk te rijden beginners motor. Zeer welkom mijns inziens.
Een oordeel is dus gebaseerd op een langdurige ervaring en niet op een keer een rondje door de zandweg zoals de Nederlandse bladen dat doen.
De individuele commentaren zijn welliswaar subjectief maar geven goed aan wat bijv. de hardcore wedstrijd motor is of de wat makkelijk te rijden beginners motor. Zeer welkom mijns inziens.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)