ONK Enduro Bergeijk 2010?
Moderator: ghulst
-
Zat een beetje door de endurokalender van 2010 te koekeloeren maar zag voor dit jaar geen ONK rit in Bergeijk. Wordt die niet gereden dit jaar? Weet iemand daar het fijne van 

EXC300
-
Bergeijk is om het jaar!
-
Oké, wist ik niet(rookie op leeftijd....)
, weer wat geleerd. 
Tnx.

Tnx.
EXC300
Bergeijk is nu twee keer geweest met een jaar tussenruimte. Over 2011 wordt nog niet nagedacht (en soms ook wel) want het blijft een zware taak voor een klein kluppie.
-
Een MegaTaak!henkzelf schreef:Bergeijk is nu twee keer geweest met een jaar tussenruimte. Over 2011 wordt nog niet nagedacht (en soms ook wel) want het blijft een zware taak voor een klein kluppie.
Respekt en dank voor de organisatie en al die vrijwilligers die het oa voor mij mogelijk maken weer een dag helemaal mijn ding te kunnen doen.
EXC300
Daar kunnen we in Bernheze over meepraten!!Herr DRénérZéele schreef:Een MegaTaak!henkzelf schreef:Bergeijk is nu twee keer geweest met een jaar tussenruimte. Over 2011 wordt nog niet nagedacht (en soms ook wel) want het blijft een zware taak voor een klein kluppie.
Respekt en dank voor de organisatie en al die vrijwilligers die het oa voor mij mogelijk maken weer een dag helemaal mijn ding te kunnen doen.