Offroad Hapert, Oostbrabant?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pruus
Contacteer:

Wie weet iets van deze rit? Heb gehoord dat hij het komend weekend word verreden?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
henk-v
Contacteer:

kijk in de agenda http://www.ork.nl/
pruus
Contacteer:

bedankt Henk!
Wie gaat erheen? Word voor mij de eerste keer op de noppenfiets sinds 22 feb. N!co???
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
john b

ikke word voor mij ook weer vor t eerst na enige afwezigheid
(ben een aantal weken in honduras geweest een cutterzuiger bergen ,
he wat naar was dat :lol: )
doe wat je niet laten kunt
pruus
Contacteer:

Hoi John,
als je kunt kom even buurten. Heb rode MB100, Honda CR250 en een blauwe Spyke-jas.Misschien tot morgen!
john b

ik ben aan wezig met een zwarte mercedes verlengt en hoog 416uitv.
kleur zwart met zilverkleurige onderkant en heb een blauwe yamaha 426
event. 0622164466
pruus
Contacteer:

Heb me prima vermaakt vandaag in Hapert. En niet alleen ik, maar m'n vrouw en dochtertje met haar schoolvriendje ook. Was heel veel te doen, ook als je net niet met modder aan het smijten bent. Dat is toch de formule, want zo trek je ook mensen die zelf niet rijden en dat kweekt begrip en is op den duur goed voor de sport.
Het rondje zelf was meer voor de crossers, het werd pas moeilijk als je echt harder wilde gaan. Gelukkig zat het weer mee, anders had ik het vermoedelijk heel zwaar gekregen, want zonet bleek wat ik al een tijdje vermoedde, een van mijn ruggewervels lag eruit en een paar ribben zaten ook niet zoals het hoord. Maar inmiddels is dat weer verholpen en dit, samen met de indruk die mijn CR maakte na meer dan een half jaar pauze stemt mij toch optimistiesch voor de komende weken.
John de groeten en laat effe weten hoe het jou is bevallen!
adje

Pruus , ik heb je busje wel zien staan met je motor er al in. Het was zo rond 13.30. Volgens mij heb ik je ook nog zien lopen maar je herkende mij niet meer , denk ik. Ik heb nog geknikt maar kreeg geen reactie terug , daarom weet ik ook niet zeker of jij het wel was.
Ik heb zelf niet gereden , omdat het voorgaande jaren niet zo mooi was maar nu was het een heel stuk beter evenals de inschrijfkosten die nu beschaafd zijn gehouden ten opzichte van vorig jaar.
Volgend jaar doe ik zeker aan dit evenement mee.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
john b

ha die pruus
ik vond t fantastisch ik heb erg genoten, alleen na een tijdje in die stoel gezeten te hebben zat er weinig kracht meer in de beentjes en heb er de brui aan gegeven. Ik heb nog gekeken of je er was maar ik zag je niet meer
Ik zie je waarschijnlijk volgende keer wel weer in handel ofzo
de groeten
:toost: pakken we die erbij
pruus
Contacteer:

Ha kerels,
Ad we zien elkaar misschien zondag in Belgie? Ben in Hapert idd vroegtijdig gestopt, maar niet door gebrek aan conditie maar door die ver.... rugpijn. Maar ja, moet ik maar geen GSXR laten vallen tijdens endurance en alleen proberen optetillen in het diepe grind!
Rij jij in Handel? Heb bijles nodig!
John als je kunt zou ik Handel doen, ik weet dat Ruurlo ook is op die dag maar die peelrit is echt heel mooi!
adje

pruus schreef: Rij jij in Handel? Heb bijles nodig!
Ik rij idd in handel , maar daar rij ik altijd mijn eigen tempo omdat ik het zo'n mooie rit vindt dat ik het zonde vindt om eventueel de hele tijd te moeten wachten op iemand die eigenlijk wil dat we als groep bij elkaar moeten blijven. meestal is het zo in handel dat we met onze hele club tegelijk gaan rijden maar zo gauw als er een snelle rijder ons voorbij rijdt dan kan ik me niet beheersen en dan moet ik er achteraan.
Bij de andere ritten rijden we meestal wel in een groep samen op.

Tot zondag wellicht.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

Ik rij idd in handel , maar daar rij ik altijd mijn eigen tempo omdat ik het zo'n mooie rit vindt dat ik het zonde vindt om eventueel de hele tijd te moeten wachten op iemand die eigenlijk wil dat we als groep bij elkaar moeten blijven. meestal is het zo in handel dat we met onze hele club tegelijk gaan rijden maar zo gauw als er een snelle rijder ons voorbij rijdt dan kan ik me niet beheersen en dan moet ik er achteraan.
Bij de andere ritten rijden we meestal wel in een groep samen op.

Tot zondag wellicht.[/quote]
Groot gelijk en ik zou het niet anders willen. Maar ik leer heel veel van een beetje uitleg!
john b

ik heb al weer geleerd door alleen al te kijken als er snelle jongens voorbij komen ik moet met name de bochten beter onder de knie krijgen
is er komend weekend ook al weer wat zoja welke :D
Plaats reactie