Hey Folks,
Ik heb op m'n DR650SE (1996) een dynojet stage 2 kitje geinstalleerd.
nieuwe naald erin, circlip op positie 3, sproeier is 138. Ook heb ik een extra gaatje geboord in de gasschuif? (Dat ding waar de naald in zit).
Motor start goed, loopt stationair prima, alleen zodra je wilt wegrijden slaat hij af, tenzij je een hoop gas geeft.
Iemand nog een tip? Ik heb zojuist de kleppen nog gesteld, die zijn weer 100% in orde.
DR650SE + Dynojet
Moderator: ghulst
-
Sproeiers kan je gewoon opboren/vijlen, ga ff langs een goede motorboer [bv Snelmotoren te Zeist] en het is zo geregeld
Dus kan gewoon staps gewijs,..
De 650 heeft toch ook 2 carbs?
dan kan je gewoon spelen met settings, dus je kan variaties hebben per carb, in sproeiermaat en naaldstand..
Dus kan gewoon staps gewijs,..
De 650 heeft toch ook 2 carbs?
dan kan je gewoon spelen met settings, dus je kan variaties hebben per carb, in sproeiermaat en naaldstand..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
dezelfde van u.
Toen besteld bij Tovami.
Op motorforum toen in contact geweest met iemand die het ook geprobeerd heeft en heeft opgegeven.
Nu is de snorkel er uit en is hij goed afgesteld met de originele sproeiers.
Reageerd beter en voelt beter aan dan mijn big 800.
Dr 650 se heeft wel maar 1 carburator.
Toen besteld bij Tovami.
Op motorforum toen in contact geweest met iemand die het ook geprobeerd heeft en heeft opgegeven.
Nu is de snorkel er uit en is hij goed afgesteld met de originele sproeiers.
Reageerd beter en voelt beter aan dan mijn big 800.
Dr 650 se heeft wel maar 1 carburator.
Sow, nog ff aan het knutselen geweest
Grootste aanwezige sproeier erin (142). Naald zo hoog mogelijk.
Loopt nu als een gek, in z'n 2 gaat ie nog op z'n achterwiel (dmv het gas). Enige wat ik nu nog weg moet zien te poetsen is het dipje van stationair naar hogere RPM. Denk dat ik er maar een 150sproeier ingooi, en de naald weer wat laat zakken, daarmee zou dat volgens mij ook verholpen moeten zijn.
Grootste aanwezige sproeier erin (142). Naald zo hoog mogelijk.
Loopt nu als een gek, in z'n 2 gaat ie nog op z'n achterwiel (dmv het gas). Enige wat ik nu nog weg moet zien te poetsen is het dipje van stationair naar hogere RPM. Denk dat ik er maar een 150sproeier ingooi, en de naald weer wat laat zakken, daarmee zou dat volgens mij ook verholpen moeten zijn.