Ik doe weer lekker mee volgende week. Wie nog meer?
(Denken jullie eraan uiterlijk vandaag te betalen?)
Enduro Enter 2010
Moderator: ghulst
#777 - Mijn fotoboekenplank
Hallo Erwin ook ik doe weer mee maar nu in de ev 40 dus 1 rondje meer dit jaar Maar ben benieuwd als het deze week 10 graden of meer blijft vriezen of het dan nog doorgaat hoop natuurlijk voor de organisatie van enter van wel.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
Ja, gefeliciteerd nog met je promotie! en sterkte voor alle laatste rondjes dit jaar
Irene denkt er gelijk al weer aan om je nieuwe nummer te vragen voor de foto's. (of wil je er liever niet op?)
Irene denkt er gelijk al weer aan om je nieuwe nummer te vragen voor de foto's. (of wil je er liever niet op?)
Hoi Erwin, Rem en ik zijn ook dit seizoen van de partij. Ik heb een beetje laat ingeschreven maar ik sta er wel bij. Ga helaas wel in de allerlaatste minuut weg van de licentie rijders.erwindob schreef:Ja, gefeliciteerd nog met je promotie! en sterkte voor alle laatste rondjes dit jaar
Mech heb ik ook in de lijst zien staan.
In Holten gaat er een vriendin van ons mee en ze krijgt een fiets mee. Is Irene er dan ook bij? Lijkt me wel zo leuk voor bijde....
Tot morgen in Nunspeet voor de eerste wintertrial van 2010!
# 442
Natuurlijk wil ik wel door irene op de gevoelige plaat worden vastgelegd Mijn niuewe nr is 335erwindob schreef:Ja, gefeliciteerd nog met je promotie! en sterkte voor alle laatste rondjes dit jaar
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
ik lees het nu pas, maar de trial wordt een weekje verplaatst. Maar je zal wel wat getraind hebben, daar. Of was het dicht?Sanne schreef:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
En sneeuw verwacht komende dagen, brrrrr. Ik ga wel boullion schenken op tc1.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
De trials stonden al in de bus nog even een kop koffie drinken voor het rijden belde Erwin op, het gaat niet door. Dus we zijn ik De Kuil van Ijmuiden terecht gekomen en hebben daar een nieuwjaars receptie van gemaakt. Kwamen toch nog zo'n 10 a 15 man op af. Lekker wat wame chocomel, koekje en lekker gerommelt met de trials.huskie schreef:ik lees het nu pas, maar de trial wordt een weekje verplaatst. Maar je zal wel wat getraind hebben, daar. Of was het dicht?Sanne schreef:
Was leuk!
# 442
Ik was zo te zien nog net op tijd om in m'n eigen minuut te starten.
335 staat op 't lijstje.
335 staat op 't lijstje.
Nu op de site www.reggerit.nl foto's van uitzetten van de proeven van vandaag.
Petje af voor de vele vrijwilligers! Op naar 9 januari voor de 28e Reggerit.
Petje af voor de vele vrijwilligers! Op naar 9 januari voor de 28e Reggerit.
-
Na 84 verjaardagen, sinterklazen, kersemissen oud en nieuw. en ander ongerief in december is de koek (en de centjes) even op. Heb ook nauwelijks op de brommert kunnen zitten, dus Enter zal het zonder mij moeten stellen. Ik meld mij weer in Holten. Voor alle Entergangers, veel plezier, hou het heel en trek wat warms an.....
Grtx,
Dick.
Grtx,
Dick.
EXC300
Vandaag even de tank leeg gereden, maar het was verraderlijk glad hier en daar. In de bosjes plenty grip, maar op het gras en hardere ondergrond wat listig. Vraagt een gedoseerd "trials" handje. Dus slim van Sanne en Erwin om even op de trial motor te gaan pielen, voordat ze de regge enduro gaan doen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
Amsterdamse bos(jes)!
EXC300
Nu op www.reggerit.nl de actuele lijst met inschrijvingen van de rijders en teams.
En foto's van een quad van 't rechte pad......
En foto's van een quad van 't rechte pad......
oeps,
die plek wil ik niet terecht komen. Brrrrrr.
die plek wil ik niet terecht komen. Brrrrrr.
-
- Contacteer:
Voor de boullion en de koffie moet je in de ondersteuning bij Vorden zijn Skipas wordt bij entree gecontroleerd
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Had die site nog nooit zo bekeken. Leuke ploatjes en dan de opening van de Site : Enter , magnifiek
Maar wit lint in de sneeuw, tricky. Het is te hopen dat het, tegen de tijd dat er gereden moet worden ,opvalt.
Maar wit lint in de sneeuw, tricky. Het is te hopen dat het, tegen de tijd dat er gereden moet worden ,opvalt.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Contacteer:
op de skipasmech schreef:Daar hou ik je dan maar aan!schildertje schreef: Voor de boullion en de koffie moet je in de ondersteuning bij Vorden zijn Skipas wordt bij entree gecontroleerd
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
wie weet hoe je op deze
route 2,5 ronde rijdt en dan 9 proeven tegenkomt
Gaan we eerst een stuk "verbindingsetappe" doen? Dan trek ik m'n electrische deken aan bij de start
route 2,5 ronde rijdt en dan 9 proeven tegenkomt
Gaan we eerst een stuk "verbindingsetappe" doen? Dan trek ik m'n electrische deken aan bij de start
-
Dat lijkt me sowieso geen slecht idee morgenochtend!erwindob schreef:Dan trek ik m'n electrische deken aan bij de start
Sterkte,
Dick.
PS Zorg dat je een schroevendraaiertje oid bij je hebt.
Heb gisteren in de sneeuw gespeeld en had behoorlijk last van
ijsvorming op m'n stepjes..Je kan je brommert dan niet meer lekker
"klemmen". Met je laarzen wegschoppen gaat heel onhandig. Maar misshien hebben Husqvarna's wel handigere stepjes..
Maar ja, beter mee verlegen dan om verlegen.
EXC300
Geen brug te ver voor de EMC en respect voor de bouwers en de helpers morgen
meer foto's op www.enduro.nl