uitwisselingen off road rijden

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Wie heeft er zin in om een keer bij ons te komen rijden en wij daarna bij jullie.
Dan laten wij bij ons de leukste plekken zien.
Dan rijden we weer eens ergens waar we nog nooit geweest zijn en het hoeft niets te kosten. 8)

Wie o wie lijkt dit ook een goed idee :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
BartM

Goed idee. 't Is misschien interessant om erbij te vermelden in welke streek je wil gidsen en hoe ver de rit ongeveer zal zijn.
In mijn geval:
1/ NO van Antwerpen (langs anti-tank kanaal); 2x65km, naar keuze uitbreidbaar
2/ Lier-Herentals ; 2x50km
Bart
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

bij ons in het brabantse land op de grens met belgie (Poppel) en omstreken , kunnen we zoveel km's maken als we willen , maar dat kunnen we in 1 dag niet redden.
wij willen het liefst op een zaterdag wat afspreken om hier te komen rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Westelijk havengebied, een hele dag op de 4kante meter. En een tankstation in de buurt. Dat is de enige plek in deze buurt. Dus ik kom wel naar jullie toe, ha ha ha.
Maar jullie zijn altijd welkom.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gebruikersavatar
Husky 100
Berichten: 15
Lid geworden op: do jan 09, 2003 11:12
Locatie: Elversele Belgium

Geen probleem.
We hebben een trip van ongeveer 100 km vanuit Sint Niklaas naar het havengebied en terug.
Geef maar een seintje wanneer het past en we komen daarna even tot bij jullie.
4t huskie
Berichten: 119
Lid geworden op: di jun 11, 2002 18:20
Locatie: herentals

wij hebben een toer van geel naar lommel +- 175 km meer of minder naar wens
van geel naar oelegem en dan verder naar lille +- 150km enz ..
laat maar iets weten
husqvarna te570
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik zal het eerst met mijn collega off road rijders overleggen wanneer dat het het beste uitkomt , en daarna neem ik contact op met alle geinteresseerde rijders via een P.B.
Tot ziens dan !!
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

wij hebben een ritje van om en bij de 100 kilometer in de vlaamse ardennen heel mooi om te rijden :lol:
leve de elec starters
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

hallo iedereen die heeft gereageerd op dit onderwerp.

Ik heb met mijn collega off-road rijders overlegt wanneer we zouden beginnen met die uitwisselingen en we willen pas in het voorjaar er iets mee gaan doen. ( of in de winter als het bekwaam is om te rijden )
Nu is er een drukke periode met al die enduro's en off-road ritten hier in nederland die we ook mee willen rijden.
We hebben best veel reacties gehad via e-mail en P.M's dus we moeten dan best veel datum's prikken.

Dus iedereen die interresse heeft , we houden dit onderwerp nog wel even warm.

Tot hoors.
Groeten,
Ad
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Nadat Ad f bij ons een keertje in het najaar is komen rijden, was het gisteren onze beurt om vanuit Hilvarenbeek een gidsrit met Ad en Ad (Franssen en Ketelaars) te rijden. Dankzij een vroege file slaagden wij erin 1 uur te laat op de afspraak te zijn. Gelukkig kwamen we @ en @ nog juist tegen en hebben we er nog een prachtige dag van gemaakt. Met al dat water was het een beetje aan de extreme kant, maar op de zware zandstroken hadden we alleen last van ons eigen lichaamsvocht. En ook de vele kilometers kruip door-sluip door (als Ad f voorop reed was het kruip door-vlieg door) waren de verplaatsing meer dan waard. Met volledig versleten achterremblokken en een mooie ervaring rijker konden we terug naar huis. Onze eerste uitwisseling was dus meer dan geslaagd, ik denk ook wel voor onze gastheren. Er werden al vage afspraken gemaakt voor een volgende keer en ik kan dus het initiatief van uitwisselen alleen maar toejuichen. Wie is de volgende ? Wij hebben wel interesse om een rit in midden-België te rijden. Wie nodigt ons uit ?
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Erik, V(erdikkeme) wat ben ik jaloers op jou! Probeer al maanden naar Ad f toe te gaan. Lukt maar niet. Ben wel druk bezig een rit uittezetten in middenLimburg en D'land. Afstand tussen 70 en 100km, al naar gelang overheidsbemoeienis...... 'll let you now soon!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Uiteraard moet ik mijn transwallonierit van 6 juni, vooraf nog geheel narijden. Bij deze ben je uitgenodigd Erik voor een dagvullende tocht door Midden-Belgie. Als het niet zo nat is als gisteren. Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n held op die "groene zeep" paden daar. Wel een zeer mooie tocht, dat beloof ik je :wink:
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Plaats reactie