goed idee van noppy
lijkt mij inderdaad een fantastisch idee om een permanente enduro route te hebben; zeg maar als de nu bestaande atb routes
daarbij zijn oefenterreinen natuurlijk zeer goed te gebruiken
een route van 100 km door drenthe, van havelte naar assen, ik zie het helemaal voor me; laten we beginnen met woensdag tm zaterdag
misschien ook contact zoeken met mevr Moret, de grootgrondbezitter van drenthe; voor otr is zij veelal wel te porren; heb je meteen toestemming van de grondeignaar; of via de motorclubs die ritten hebben georganiseerd (Havelte, Ruinen, Westerbork); zij kennen vast wel de motorvriendelijke grondeigenaren en ook routes en paden.
verbiningswegen via de openbare weg; super; volledig legaal
blijven dromen? zelf doen? knmv inschakelen?
schieten maar....
OTR in Drenthe...wat nu?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
in ieder geval geen knmv..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
voel mezelf duidelijk meer thuis bij de cowboy´s. Codegroen is volgens mij een goed idee maar zal ten prooi vallen aan een elitair clubje en van alle punten wat ze aanvoeren zullen de gesprekpartners bij de overheid alleen de voor hun gunstigen eruitfilteren.
Mijn hobbie is het rijden met de motor in de vrije natuur. Ik besef dat de meerderheid van de mensen daar tegen is en koester niet de illusie dat ik hier iets aan kan veranderen.
Gelukkig ben ik slim genoeg ( net ) om te beseffen dat ik met mijn verboden aktieviteiten langer door kan gaan als ik niet te zeer in de gaten loop en zo min mogelijk irritatie opwek. Daar heb ik geen kleurencode voor nodig.
Ben ik nou gek?
Mijn hobbie is het rijden met de motor in de vrije natuur. Ik besef dat de meerderheid van de mensen daar tegen is en koester niet de illusie dat ik hier iets aan kan veranderen.
Gelukkig ben ik slim genoeg ( net ) om te beseffen dat ik met mijn verboden aktieviteiten langer door kan gaan als ik niet te zeer in de gaten loop en zo min mogelijk irritatie opwek. Daar heb ik geen kleurencode voor nodig.
Ben ik nou gek?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Utrecht/Gelderland van de Ginkelse heide tot aan Leusderheide.j. buikema schreef: een route van 100 km door drenthe, van havelte naar assen, ik zie het helemaal voor me;
In Brabant kan nog wel eens het beste wat te regelen zijn.