Zijn er geen offroadgidsen meer in Nederland of Vlaanderen?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Solex
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 23:48

Ik heb al enkele keren met Jos van Vugt gereden. Ook al dikwijls met Ad Ketelaars. Nu zoek ik een gids die op dezelfde onnavolgbare wijze als Jos en Ad alle konijnensporen, knippenpaden en bushpaden weet te vinden. Roadbookritten vind ik ook mooi om te doen. Al blijft er wel een duidelijk verschil als Ad als gids rijdt of met Ad's roadbooks. Roadbooks zijn weer iets meer rallyachtig.
Is er nog ergens een (verborgen) gids, die wil voorrijden. Bij voorkeur buiten Nederlands Brabant. Jos en Ad rijden moeiteloos 2 volle dagen aan elkaar zonder op hetzelfde pad te komen. Een dag rijden vind ik ook al prima.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik weet wel iemand die ook nog eens motoren verhuurt.
Kijk maar eens op de site van honest.nl :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Je hebt het toch over Rene Kox uit Gilze met zijn HM's. Maar die is toch ook aktief in Brabant!? Kent hij goed de weg (lees: pad), of rijdt hij vaste rondes "rond de kerk"?
Het is niet zo, dat alleen Jos en ik uitzonderlijk de weg weten en goed kunnen improviseren. Ik ken verschillende mensen die echt grote routes aan elkaar kunnen rijden. Maar die rijden meestal met hun eigen club en willen dat zo houden.
En inderdaad, als ik als voorrijder aan het sturen ben, kom je op plekken waar niet veel mensen het bestaan van weten. Maar roadbookrijden heeft ook zijn charme en gaat ook door afwisselend terrein.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ad Ketelaars schreef:Kent hij goed de weg (lees: pad), of rijdt hij vaste rondes "rond de kerk"?
Ja en nee (in die volgorde dus).
Sorry Ad, je bent niet de enige :wink:, en de verhuur van motoren is toch ook een pluspuntje denk ik.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Mister E F B
Berichten: 14
Lid geworden op: wo dec 09, 2009 19:00

Noord Frankrijk is ook niet zover om eens te rijden.

Greetz
www.netlog.com/misterefb
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Mister E F B schreef:Noord Frankrijk is ook niet zover om eens te rijden.

Greetz
www.netlog.com/misterefb
En ook heel mooi met Jos van Vugt / Denis :idea: (maar dan wat oostelijker)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Nee, ik ben inderdaad niet de enige. Jos en Rene zijn op dit moment de enigen. Ik concentreer me alleen op roadbookritten. Afgezien van wat vaste klanten rij ik niet meer als gids. Sinds ik een zwaar ongeval heb gehad, vind ik de risico's om als gids te rijden te groot :cry:
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Plaats reactie