De enduro's elektrisch aangedreven hebben voor vandaag t/m 13 december een competitie. En ook Amel Advocaat doet mee
Verder namen als David Cateau en Joel Smets zijn erbij.
KNMV mag alvast wel haar regels aanpassen m.b.t. service punten aangezien zo een accu een half uur meegaat.
Elektrisch aangedreven motorfietsen hebben de toekomst. Via de groene sector opgelade batterijen en je bent geheel CO2 neutraal bezig wanneer je de motor 100% zou reycyclen.
Een paar zonnecellen op het dak, je schuurjte een windmolen en je hebt op zaterdag 6 accu's opgelade en kan je drie uurtjes trainen. En de moutainbike paden zijn beschikbaar terrein geworden, wie ziet het verschil?
Ik ben er nu al voor aan het warm draaien, kom maar op met die dingen!
’s Werelds eerste Eco Enduro
Moderator: ghulst
# 442
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Waar ik benieuwd naar ben, gaan die dingen steeds langzamer tot ze stil vallen en de accu leeg is!
http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_b ... index.htmlHouten Klaas schreef:Waar ik benieuwd naar ben, gaan die dingen steeds langzamer tot ze stil vallen en de accu leeg is!
Volgens mij betekent 'taper down' dat het vermogen afneemt (op het einde in bovenstaand artikel).
Dat is denk ik altijd een nadeel van elektrisch aangedreven apparaten. Een brandstof motor levert altijd het zelfde vermogen (of helemaal niets meer als de spriet op is).
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
6x kleine 4000 euro = 24000 euro aan accu's ongeveer. Nu weet ik natuurlijk niet wat jij te besteden hebt ........Sanne schreef: 6 accu's opgelade en kan je drie uurtjes trainen. En de moutainbike paden zijn beschikbaar terrein geworden, wie ziet het verschil?
Maar persoonlijk lijkt het me het handigst om het ontwikkelingswerk en kosten voorlopig nog maar even door een ander te laten doen.
Als de prijzen reëel worden, zeker een alternatief hoor, begrijp me niet verkeerd.