gezocht
sloop blok KTM 520 525 liefst EXC ( 6 bak)
evt incompleet . bouwjaar NVT
sloop blok KTM 520 / 525
Moderator: ghulst
-
Ik heb een complete schade fiets voor je? Interesse ?
Frame aan gort, blok carterhelften en ontstekingsdeksel schade.
Wel met kenteken.
Frame aan gort, blok carterhelften en ontstekingsdeksel schade.
Wel met kenteken.
wat vraag je voor alleen het blok ?
rijwiel gedeelte en kenteken zijn wel leuk , maar dat staat dan hier weer in de weg , ik zit in een verbouwing en heb tijdelijk ook nog eens geen schuur meer...
rijwiel gedeelte en kenteken zijn wel leuk , maar dat staat dan hier weer in de weg , ik zit in een verbouwing en heb tijdelijk ook nog eens geen schuur meer...
4 strokes only !!
-
1500
-
Wat heb jij er voor over ?
-
Wanneer je echt interesse hebt, zou ik zeggen kom kijken en doe een bod. Ongezien kun je overal op bieden. Dit is geen marktplaats.
1500 is een KTM 525 uit (ik dacht 2006?) met enigzins flinke motorschade wel waard hoor , een set wielen is al ong.750,- euro . sloop je hem en verkoop je hem in delen dan brengt ie meer dan 1500 op .
feit blijft dat ik er de ruimte niet voor over heb ,en mede daardoor alleen oog heb voor het blok evt zonder carb .
nu weet ik niet of dat je de motor wilt splitsen of dat je in 1 keer alles kwijt wil .
feit blijft dat ik er de ruimte niet voor over heb ,en mede daardoor alleen oog heb voor het blok evt zonder carb .
nu weet ik niet of dat je de motor wilt splitsen of dat je in 1 keer alles kwijt wil .
4 strokes only !!
-
Frame is ook niet meer te redden!
-
Ik heb geen zin om alles los te gaan verkopen. Voorlopig niet althans. Koop hem samen ,Ro maakt er een handeltje van,jij het blok en ik heb er sores mee.
-
Motor is weg, binnenkort komt er nog wat losse handel op het forum.
-
Blut
Heb ooit eens in een reclame de term gehoord van "dan verkoop je toch gewoon de boot "
Heb je in deze tijd van het jaar toch weinig aan, tenzij je hem wilt verhuren als ijsbreker.
Heb je in deze tijd van het jaar toch weinig aan, tenzij je hem wilt verhuren als ijsbreker.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Haha op dit moment beleef ik plezier aan een boot, zelfs nu een beetje poetsen. Wie weet komt er nog wat nieuws.