BIG aankoop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Als het voor een NIET-BIG mag, wil ik ook graag mee doen
ik wil er wel 2
@ Celsa, dat soort vragen..............PFFFF...natuurlijk kan dat, maar dat weet u eigenlijk ook wel
@ Celsa, dat soort vragen..............PFFFF...natuurlijk kan dat, maar dat weet u eigenlijk ook wel
Laatst gewijzigd door BIG88 op di dec 01, 2009 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
2stuks svp
Laatst gewijzigd door CrazyWezel op wo dec 02, 2009 03:01, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Celsa, dat soort vragen..............PFFFF...natuurlijk kan dat, maar dat weet u eigenlijk ook wel
Voor mij dan graag ééntje, van zodra ik het bedrag verneem hier, maak ik het wel over aan de tussenpersoon!
alvast bedankt
Voor mij dan graag ééntje, van zodra ik het bedrag verneem hier, maak ik het wel over aan de tussenpersoon!
alvast bedankt
ondanks het feit dat ik geen big heb doe mij er ook maar 2!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Zat er al naar te kijken
Maar wil er ook wel 2, denk dat ik en Frans net zo goed samen kunnen bestellen..
Hebben we de korting zonder weer extra verzendkosten
Want de prijs van 17 pond is inc verzendkosten, denk niet dat de extra korting weer de extra verzendkosten dekt van e 6,75.. maar kan fout zitten..
Maar wil er ook wel 2, denk dat ik en Frans net zo goed samen kunnen bestellen..
Hebben we de korting zonder weer extra verzendkosten
Want de prijs van 17 pond is inc verzendkosten, denk niet dat de extra korting weer de extra verzendkosten dekt van e 6,75.. maar kan fout zitten..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Als het mag gebeuren, kun je mij ook opschrijven voor stuks 1
ik heb begrepen als je er 7 besteld krijg je er 12 toch?
Hans D
ik heb begrepen als je er 7 besteld krijg je er 12 toch?
Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
misschien krijgt ie zo palletkorting wie zal t zeggen
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Hey Noppers,
Ik heb nu iets aangezwengeld, heb naar Osco gekeken, heb zelf 3 Scott oilers en nu deze.
Osco net zo duur als de scott oiler, de scottoiler doet het op 1 cilinders blijkbaar niet zo goed (klepje slijt snel bij lage toerentallen door het slaan van het vacuum) de osco is simpeler maar dus duur want de Loobman doet hetzelfde als de osco voor 1/5 de van de prijs.
Ga snel foto's en de praktijk test posten
even kort nu, ik denk dat het aantal echt leuk wordt, ik ga informeren als ik het via de zaak doe dan wordt het misschien wel intressant, dus laten we het nog even centraal houden en dan per regio afsturen zodat het bij elkaar kan opgehaald worden.
greetz Futurist
Ik heb nu iets aangezwengeld, heb naar Osco gekeken, heb zelf 3 Scott oilers en nu deze.
Osco net zo duur als de scott oiler, de scottoiler doet het op 1 cilinders blijkbaar niet zo goed (klepje slijt snel bij lage toerentallen door het slaan van het vacuum) de osco is simpeler maar dus duur want de Loobman doet hetzelfde als de osco voor 1/5 de van de prijs.
Ga snel foto's en de praktijk test posten
even kort nu, ik denk dat het aantal echt leuk wordt, ik ga informeren als ik het via de zaak doe dan wordt het misschien wel intressant, dus laten we het nog even centraal houden en dan per regio afsturen zodat het bij elkaar kan opgehaald worden.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
http://www.osco.nl/
Ik denk dat deze zeker niet slechter is, het doseren bepaal je zelf, wat niet het zelfde is bij de Scott, die constant smeert en het misschien op troepje olie word.
Futurist, bekijk het zaakje eens aub
mijn voorkeur gaat precies uit naar Osco
Ik denk dat deze zeker niet slechter is, het doseren bepaal je zelf, wat niet het zelfde is bij de Scott, die constant smeert en het misschien op troepje olie word.
Futurist, bekijk het zaakje eens aub
mijn voorkeur gaat precies uit naar Osco
Noppen mannen,
Ik heb dit al uitvoerig bekeken en getest en vooral ook bij anderen gekeken en geinformeert naar de ervaringen.
Let op, ik vind de beste echt de scottoiler, hij smeert idd continu. Dit is natuurlijk ook het beste en dus het meest ideale en grootste voordeel van de scott oiler, je kan de hoeveelheid druppelen nl regelen op de scottoiler, dus na een gewenning procedure heb je geen troep en altijd een goed gesmeerde ketting. Gaat het regenen dan geef je hem wat meer en alles ok voor je ketting. (op mijn vorige Futura 55000km met één ketting).
De osco en de loobman werken het zelfde en daar kan je dus niks aan regelen, je knijpt of pompt een hoeveelheid olie een slangetje in en dat begint op je ketting te druppelen en afhankelijk van de olie dikte en temperatuur gaat dit snel of langzaam. Je vertrekt en pompt olie en dan moet je dus zorgen dat je niet na 3 km komt stil te staan want dan ligt de olie op de grond. Scottoiler stopt zodra je de motor stil zet. De osco is wat luxer met een echt glazen huisje en een pompje maar de rest is ongeveer gelijk aan de loobman maar de loobman smeert beide zijden van de ketting en de osco niet en dit is weer een voordeel van de loobman. Dan is de prijs het bewijs en die is van de loobman duidelijk lager. gratis defecte delen opgestuurd.
Take your pick, ik heb vanmiddag gemaild ivm prijzen bij meer op sturen en ivm de verzendkosten.
greetz Futurist
Ik heb dit al uitvoerig bekeken en getest en vooral ook bij anderen gekeken en geinformeert naar de ervaringen.
Let op, ik vind de beste echt de scottoiler, hij smeert idd continu. Dit is natuurlijk ook het beste en dus het meest ideale en grootste voordeel van de scott oiler, je kan de hoeveelheid druppelen nl regelen op de scottoiler, dus na een gewenning procedure heb je geen troep en altijd een goed gesmeerde ketting. Gaat het regenen dan geef je hem wat meer en alles ok voor je ketting. (op mijn vorige Futura 55000km met één ketting).
De osco en de loobman werken het zelfde en daar kan je dus niks aan regelen, je knijpt of pompt een hoeveelheid olie een slangetje in en dat begint op je ketting te druppelen en afhankelijk van de olie dikte en temperatuur gaat dit snel of langzaam. Je vertrekt en pompt olie en dan moet je dus zorgen dat je niet na 3 km komt stil te staan want dan ligt de olie op de grond. Scottoiler stopt zodra je de motor stil zet. De osco is wat luxer met een echt glazen huisje en een pompje maar de rest is ongeveer gelijk aan de loobman maar de loobman smeert beide zijden van de ketting en de osco niet en dit is weer een voordeel van de loobman. Dan is de prijs het bewijs en die is van de loobman duidelijk lager. gratis defecte delen opgestuurd.
Take your pick, ik heb vanmiddag gemaild ivm prijzen bij meer op sturen en ivm de verzendkosten.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Totaal nu 11 te bestellen, idd bij 12 stuks nodig in één verzending kosten ze (afhankelijk van wisselkoers en kosten overmaken Engeland) € 12.50 a € 13 per stuk en dan nog de verzendkosten onderling in nl. kan in een heel klein postpakket. € 6.50 of zo of misschien een dikke envelop met zegels.
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Die Ed die knoop de eindjes weer eens aan elkaar, nu gelukkig niet met Ty-rap
thanks man
thanks man
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Volgens de deskundigen is het beste moment om je ketting te smeren als je bijna thuis bent , hij is dan warm en dan vloeit de olie mooi op alle op alle plaatsen, zeker met pekel geen roestvorming en je ketting ik klaar voor gebruik als je weer op pad gaat.
Hans D
Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big
helemaal waar maar met de osco en loobman moet je dan precies weten hoeveel km van huis je moet smeren. iets te laat en de olie ligt eronder. deze systemen smeren het slangetje leeg wat je pomp en direct op de ketting zodat er eerst veel olie is en dan langzaam minder.
een scottoiler heb je op een gegeven moment zo ingesteld gekregen dat de ketting altijs "nat" is en niet drupt.
Overigens speelt dit hoofdzakelijk voor ketting vet (spuitbus) dat moet er tussen kruipen. De loobman en osco gebruiken olie dat dus zeker goed kruipt en de olie wordt ook van binnen naar buiten erop gedaan en de krachten brengen het naar de buitenkant van de ketting zodat alles zijn deel krijgt.
futurist
een scottoiler heb je op een gegeven moment zo ingesteld gekregen dat de ketting altijs "nat" is en niet drupt.
Overigens speelt dit hoofdzakelijk voor ketting vet (spuitbus) dat moet er tussen kruipen. De loobman en osco gebruiken olie dat dus zeker goed kruipt en de olie wordt ook van binnen naar buiten erop gedaan en de krachten brengen het naar de buitenkant van de ketting zodat alles zijn deel krijgt.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- rogerramjet1971
- Berichten: 65
- Lid geworden op: zo aug 16, 2009 22:33
Kan ik nog meedoen? Wil er ook graag eentje proberen als ik niet te laat ben.
Heren
bijgaand (helaas niet al te scherpe) foto's van de montage.
het gaat echt goed op ons bigje.
ik moet zeggen dat tot nu toe alles er goed op blijft, het drupt op de goede plaats en ondanks dat ik dacht dat het een troep zou worden valt het erg mee. Ik heb 80w90 versnellingsbak olie genomen. dit plakt goed en slingert niet zo gauw af lijkt het.
tot nu toe goed geinvesteerd geld.
Vul in en volgende week bestel ik indien iedereen accoord;
LOOBMAN
naam aantal
bijgaand (helaas niet al te scherpe) foto's van de montage.
het gaat echt goed op ons bigje.
ik moet zeggen dat tot nu toe alles er goed op blijft, het drupt op de goede plaats en ondanks dat ik dacht dat het een troep zou worden valt het erg mee. Ik heb 80w90 versnellingsbak olie genomen. dit plakt goed en slingert niet zo gauw af lijkt het.
tot nu toe goed geinvesteerd geld.
Vul in en volgende week bestel ik indien iedereen accoord;
LOOBMAN
naam aantal
Laatst gewijzigd door futurist op ma dec 07, 2009 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
LOOBMAN
Zappa 2 x
Zappa 2 x
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
LOOBMAN
Zappa 2 x
Edwin 1 x
Frans 1x
Zappa 2 x
Edwin 1 x
Frans 1x
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
LOOBMAN
Zappa 2 x
Edwin 1 x
Frans 1x
Celsa 1x
@ zeg maar waar (of bij wie) ik de poen moet overmaken,
Thanks
Zappa 2 x
Edwin 1 x
Frans 1x
Celsa 1x
@ zeg maar waar (of bij wie) ik de poen moet overmaken,
Thanks
Laatst gewijzigd door celsa op za dec 05, 2009 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.