hoeveel geeft een dealer voor een (1) jaar oude crossmotor??

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hoi allemaal,
wie weet hoeveel je voor een (1) jaar oude crosser krijgt bij de dealer.
Bevoorbeeld 125cc, of 250cc Honda, kawa etc. En dan met en zonder terug kopen van een nieuwe.
Wat is dus de afschrijving in een jaar?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

dat ligt toch voornamelijk aan de staat van de motor na een jaar lijkt me ?.. ik weet wel dat als er geen kenteken op de motor zit ( wat bij en crosser meestal t geval is ) de inruil waarde veel lager ligt dan een motor met kenteken ( enduro of off road )
4 strokes only !!
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Maar een motor met kenteken kost nieuw ook veel meer dus is het wel te verklaren waarom je er meer voor terug krijgt.
Maar wat je ook inruilt, met jouw motor is het altijd moeilijk, verkoopt heel slecht, als je nou die en die zou hebben was het en stuk makkelijker.
Altijd hetzelfde geneuzel en verkoop praatjes waardoor men je motor financieel naar beneden tracht te praten.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Oke ik begrijp dat er geen noppers zijn met inruil ervaring?? aangaande crossers.
Kan er niet even een dealer reageren :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
J

Toen ik in 2000 mijn drie jaar oude XR 400 inruilde kreeg ik er 11000,- gulden voor. Nieuwprijs lag op 14000! De XR was wel in perfecte staat teruggebracht. Inruil was op een Yamaha 400. De vraag naar de XR was destijds schijnbaar groot want ze hebben deze ook weer voor dat geld verkocht hoorde ik later.
Inruil is ook afhankelijk waarop je inruilt, nieuw/overjarig model. En heeft de dealer misschien "groot" ingekocht waardoor er meer met de prijs te doen is. Ik schat dat bij een gebruikte crosser de afschrijving ligt rond de 25-30%, afhankelijk van merk/staat ed.
Gast

huskie schreef:Hoi allemaal,
wie weet hoeveel je voor een (1) jaar oude crosser krijgt bij de dealer.
Bevoorbeeld 125cc, of 250cc Honda, kawa etc. En dan met en zonder terug kopen van een nieuwe.
Wat is dus de afschrijving in een jaar?
http://www.verheyen-motors.be
Verheyen-Motors

hier is de website van suzuki verheyden
de andere delers moet ik nog even opzoeken.
maar op deze site staan er in ieder geval 2de hands
groetjes en tot volgende mail[/url]
Plaats reactie