off road westerbork

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
wimmetjeb

zou het wel doorgaan
ktm 520
GorilaZz

ik denk dat als het afgelast wordt, het niet doorgaat.

zoiets?
henk-v
Contacteer:

Offroad rit
Geschreven door Robbert Oosterhof
Aanstaande zondag (22-11-2009) organiseren wij weer een offroad rit.

We gaan weer van start in Holthe, de start vindt plaats bij Bandenmontage Gils, Holthe 64, 9411 TL te Beilen.
De keuring start om 09:00 en er kan gestart worden vanaf 10:15. Starten is niet meer mogelijk na 14:30.

Om het inschrijven te bespoedigen vragen wij je vriendelijk om nu je inschrijfformulier te downloaden, in te vullen en zondag mee te nemen. Neem svp ook gepast geld mee. Inschrijven bij onze club kost €20,00.
Klik hier voor een inschrijfformulier in PDF formaat, of hier voor een exemplaar in Word formaat (kun je makkelijk op je PC invullen en dan uitprinten).

Je moet in het bezit zijn van een geldige KNMV startlicentie. Heb je deze niet, dan kun je hem ter plekke kopen bij de KNMV.

De route is ongeveer 45KM lang, geschikt voor beginners en gevorderen en ook voor quads.

Wil je er ook rekening mee houden dat we tijdens de keuring/inschrijving naar je kenteken en rijbewijs vragen? Houd deze dus gereed. Wellicht bekend, maar je moet eerst technisch keuren en dan inschrijven.

Tenslotte wensen we je veel plezier en een veilige rit toe!

Laatst geupdate op ( maandag 16 november 2009 )
mmrizio

Is dit (ongeveer) dezelfde rit als dit voorjaar of een andere?
Dit voorjaar beviel me wel, het overtollig water zal inmiddels wel weg zijn.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
KTM-Schuimpie

Ik ben der!!

Rookie Alex ook. :)
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Berg

is daar veel regen gevallen de laatste week ?
KTM-Schuimpie

Geen idee, natte maisvelden waren er wel, maar het was zo erg mul de eerste ronde, de tweede ronde ging het al een stuk beter, en kreeg je grip in de aangereden sporen.
Soms wat bagger stukjes, maar hier kon je meestal wel knap omheen rijden.
Joop

KTM-Schuimpie schreef:Geen idee, natte maisvelden waren er wel, maar het was zo erg mul de eerste ronde, de tweede ronde ging het al een stuk beter, en kreeg je grip in de aangereden sporen.
KTM-schuimpje was het zo modderig als op bijgevoegde foto of viel het verder wel mee :?:
mmrizio

De organisatie had een stuk uitgezet met flink bulten, gaten en plassen. Even later nog een stuk met wat bulten en een auto. Jammer dat daar door het slechte weer weinig gebruik van gemaakt werd - ook niet door mij. De foto is wat klein, maar de enige plek waar ik echt water gezien heb, was daar.

Ik heb genoten van de rit. De ondergrond was erg zwaar en glibberig, maar op een enkele plek na niet modderig. Ik heb ook nauwelijks rijders gezien die vast zaten. De route bevatte veel mais, waarvan een groot deel was losgetrokken en erg zwaar. De organisatie had er wel wat moois van gemaakt, met leuke lussen over de mais, zodat er ook nog wat te sturen viel. Erg lekker. Het motortje heeft volgens mij nog nooit zo hard moeten werken, met hele stukken volgas in 3. En zelf heb ik het nog nooit zo druk gehad met sturen op een recht stuk maisland, omdat de motor soms in 2 sporen tegelijk probeerde te rijden.

Verder enkele stukken zandpad, wat soms echt klapzand werd. Eén krap stuk bos en één breed stuk bos heb ik geteld. Het brede stuk was erg glibberig. Omdat er meerdere sporen waren, bleef het goed te doen.
En niet te vergeten de soep!

Een prima rit dus. Misschien niet de meest technische, maar voor mij zeker niet de minste!

Ps.: Ik kwam onderweg nog een kickstarter tegen. Laat maar even weten als jij 'm kwijt bent!
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
KTM-Schuimpie

Joop schreef:
KTM-Schuimpie schreef:Geen idee, natte maisvelden waren er wel, maar het was zo erg mul de eerste ronde, de tweede ronde ging het al een stuk beter, en kreeg je grip in de aangereden sporen.
KTM-schuimpje was het zo modderig als op bijgevoegde foto of viel het verder wel mee :?:
Dit was een uitgezet crossbaantje bij een boerderij, daar was het wel nattig, 1 x gereden, 2e x maar doorgereden :)
silbertanne

Wegens drukte niet eerder aan toe gekomen:
http://www.youtube.com/watch?v=sgfKn3_bNsc

De video wordt door YouTube nog verwerkt en waarschijnlijk morgen in HD te zien.

Tot zondag in Hengelo!
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
wr450f'05

Zo te zien word je er steeds beter in dat bewerken van de filmpjes.

Mooi om te zien!
CRF450X '08
jwrtuning
Contacteer:

Mooi gedaan Marcel!
Ik denk dat ik zondag ook eens voor jou uit ga rijden :D
Cu!
Current: HONDA CR500 AF 2009

Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
De Zandhapper
Contacteer:

Inderdaad leuk om terug te zien, helemaal met zon dikke bmw hp2 voor je, dat mag ik wel :D
Heb in Valkenswaard een fotosessie voor ene Roy gedaan en dat was die HP2 volgens mij.

www.fowi.oypo.nl
Heb hem gisteren helaas in Hengelo niet gezien tijdens de rit of was hij met de ktm daar?
silbertanne

De Zandhapper schreef:Inderdaad leuk om terug te zien, helemaal met zon dikke bmw hp2 voor je, dat mag ik wel :D
Heb in Valkenswaard een fotosessie voor ene Roy gedaan en dat was die HP2 volgens mij.
Klopt helemaal!
De Zandhapper schreef: Heb hem gisteren helaas in Hengelo niet gezien tijdens de rit of was hij met de ktm daar?
Die staat inmiddels ook op YouTube. Roy was inderdaad met de KTM, maar wel met de BMW-jas... :?
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Plaats reactie