http://www.telegraaf.nl/video/binnenlan ... ust__.html
Check.
Ik ben hier nog nooit geweest, wie weet ervan?
Lijkt me lekker een in de buurt rijden
Wat nu weer........ Noord Holland.
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
Lijkt wel een fimpje van 10 jaar oud
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Misschien dat degelijke en aanneembare afspraken maken wat helpt
geluid doet rare dingen. In bleiswijk wordt het geluid via de geluids wallen omhoog geduwt en komt in ene wijk in zoetermeer neer.....
laat ze maar snel een officiele crossbaan ervan maken, dan kun je ook zeggen xx db anders niet rijden.
Bij de a12 bij mij was vroeger ook veel cross, ik zelf ook, maar als je daar woont vindt je dat na 3 uur ook wel welletjes.
tis van 2 kanten wat te zeggen.
laat ze maar snel een officiele crossbaan ervan maken, dan kun je ook zeggen xx db anders niet rijden.
Bij de a12 bij mij was vroeger ook veel cross, ik zelf ook, maar als je daar woont vindt je dat na 3 uur ook wel welletjes.
tis van 2 kanten wat te zeggen.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
zo is dat!roen schreef:tja het oude liedje, alle banen weghalen en dan krijg je dit.
Dit komt wel heel eng dicht in de buurt.
Dat filmpje is van de crossbaan van Heemskerk en die is zo een 6 a7 jaar geleden al gesloten.
De weg waar de vereniging "bespaar ons het lawaai" is van de Koggerandweg in Middenmeer.
Mijn conclusie is dat wanneer er zich zo een vereniging ontwikkelt er dus ook ontwikkelings plannen vanuit de gemeente worden gemaakt om een crossbaan te realiseren.
Zal het dan toch nog gebeuren na zoveel jaar
Dat filmpje is van de crossbaan van Heemskerk en die is zo een 6 a7 jaar geleden al gesloten.
De weg waar de vereniging "bespaar ons het lawaai" is van de Koggerandweg in Middenmeer.
Mijn conclusie is dat wanneer er zich zo een vereniging ontwikkelt er dus ook ontwikkelings plannen vanuit de gemeente worden gemaakt om een crossbaan te realiseren.
Zal het dan toch nog gebeuren na zoveel jaar
# 442
de gemeente denkt : jullie hebben je zin , een baan in noordholland gekregen , dus we willen geen gezeur meer....
alleen is die baan in den helder en voor de meeste nog steeds een t****g eind van huis .
ik vond die wildcross acties een erg goed innitatief , misschien niet erg netjes , maar de manier waarop de cross overal verbannen wordt is ook niet netjes .
tevens maak je duidelijk dat er een flinke vraag is naar cross banen in de regio .
alleen is die baan in den helder en voor de meeste nog steeds een t****g eind van huis .
ik vond die wildcross acties een erg goed innitatief , misschien niet erg netjes , maar de manier waarop de cross overal verbannen wordt is ook niet netjes .
tevens maak je duidelijk dat er een flinke vraag is naar cross banen in de regio .
BIERTAKT crossen en zuupn