het noppenforum enduro klassement 2009

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

henk-v
Contacteer:

Wopke schreef:Goeiemiddag...

ja ging lekker daaro, gelukkig niet de hele dag regen. Wat een vreselijke proef die laatste, bah...

Ben afgelopen weekend nog even naar 3-uurs enduro in Eschweiler geweest... leuke evenementen zijn dat altijd... Eigenlijk dus drie uur knallen! Maar na 2 uren wordt het echt zwaar...wel goede training. Haha werd ook nog 3e. Zie ook www.msc-grenzland.de

Morgen Westerbork OTR, een keer lekker dichtbij voor ons...

Groeten,
sorry telt niet mee :twisted:
henk-v
Contacteer:

wie hebben er ingeschreven en met welk nummer?

henk zelf
wheely34
wopke
erwin dop
sanne

?????
henk-v
Contacteer:

(218) Dirk - Jan
dinsdag 24 november 2009 - 13:31 / 77.167.157.**

--------------------------------------------------------------------------------

Vaak bun i-j te bange !

Regen ?
De boeren laten hier het land sproeien tegen de Fez-Fez.

Niet klagen, moar jagen !!

Ut is hier in het Lochemse zo mooi weer dat je met de pantoffels aan over ut land kunt lopen !

Heb de bandjes van de bierfiets al opgepompt en ga zaterdagavond in Exel ook nog mooi efkes de boel van de binnenkant beregenen (je zult maar Fez-Fez in de maag hebben, da's niet best)

Allemaal succes vrijdag en zaterdag !!

En denk erom; "Gang is alles"

Groeten DeeJay
P.S. Ooit was er iemand die kon over water lopen, waarom zouden jullie dit met motor niet kunnen ??

bron; enduro.nl :multi:
erwindob

:D

nat of droog, regen of een zonnetje, hoe dan ook, ik heb er zin in.
Bovendien, gezien de afgelopen uitslagen scoor ik beter naarmate de omstandigheden "slechter" worden.
Zo zie je maar weer, slecht is ook maar een relatief begrip. (ofzoietsdaniniedergevaltochwel)
#777 - Mijn fotoboekenplank
mech

Ik moet de snorkel nog monteren en dan moet het lukken!
henkzelf
Contacteer:

Ik ga in ieder geval van start met nr 861 Daarna zien we wel. Het A-tijdschema van vrijdag duurt al 7 uur en 10 minuten; lijkt me genoeg. :shock:
wheely34

Inderdaad henk 7 uur en 10 min kan een leuk dagje worden.En dan vlug het mandje in en zaterdag er weer vol tegenaan :P Ik doe weer mee met 786 en probeer de 3e plaats algemeen vast te houden.Alle noppenrijders succes mannen dit weekend.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
mech

Ik start toch niet.... Te veel dingen die af moeten op het werk en alleen zaterdag starten kan helaas niet. Risico van het vak zullen we maar zeggen.
henkzelf
Contacteer:

mech, als je hem op donderdag inlevert en op vrijdag gewoon laat staan kun je volgens mij wel op zaterdag starten hoor!
Houten Klaas

henkzelf schreef:mech, als je hem op donderdag inlevert en op vrijdag gewoon laat staan kun je volgens mij wel op zaterdag starten hoor!
idd
henk-v
Contacteer:

Wopke 6 799 Wopke Hoekstra 0:51:47,19
wheely34 8 786 Henk Netten 0:51:55,78
Sanne 18 442 Sanne Geldermans 0:52:15,54
Bart 18 599 Bart Oosting 0:58:14,16
erwindob 25 777 Erwin Dobbelaar 0:58:26,91

Henkzelf 861 Henk van der Spek 06:53,45 op proef 1??? wat is er gebeurd henk??? :roll:
wheely34

He wopke je krijgt geen benzine meer van mij ga je veel te hard mee :D Maar goed gereden man.Hopelijk gaat het morgen ook zo lekker
henk-v
Contacteer:

henk-v schreef:
Wopke schreef:Goeiemiddag...

ja ging lekker daaro, gelukkig niet de hele dag regen. Wat een vreselijke proef die laatste, bah...

Ben afgelopen weekend nog even naar 3-uurs enduro in Eschweiler geweest... leuke evenementen zijn dat altijd... Eigenlijk dus drie uur knallen! Maar na 2 uren wordt het echt zwaar...wel goede training. Haha werd ook nog 3e. Zie ook www.msc-grenzland.de

Morgen Westerbork OTR, een keer lekker dichtbij voor ons...

Groeten,
sorry telt niet mee :twisted:
dankzij het intensieve trainings programma is hij gewoon bloedsnel :D
Herr DRénérZéele

En hij bleef bloedsnel! Vierde plaats vandaag voor Wopke! Gefeliciteerd!
Én een hele mooie 12e plaats voor Erwin, 14 puntjes kassa!

Maar ben heel benieuwd naar de verhalen van vandaag want aan de ongelofelijke hoeveelheid uitvallers en tijdoverschrijdingen te zien moet het een enorme slachting zijn geweest. Niet normaal meer. Of was er iets anders aan de hand? :?:
EXC300
erwindob

Nee hoor, gewoon ritje
Ik heb nog wat gepicknicked onderweg, vandaar de straftijd :wink:

Morgen wat plaatjes.....
gassen

erwindob schreef:Nee hoor, gewoon ritje

Morgen wat plaatjes.....
Dan moet er toch ook ergens een droog plekkie geweest zijn :P
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
wheely34

wopke klasse man geweldig gereden deze 2 daagse ik kon je tempo niet bijhouden de 2e dag :cry: proficiat man :toost: en volgend jaar ook ev 40 rijden.Mannen nu even een rust pauze en dan in januari weer op naar enter.
wheely34

gassen schreef:
erwindob schreef:Nee hoor, gewoon ritje

Morgen wat plaatjes.....
Dan moet er toch ook ergens een droog plekkie geweest zijn :P
Hier heeft erwin het drooge plekkie gevonden om te picknicken.En nog wat plaatjes waarom er sommige niet binnen de tijd waren :wink:
Herr DRénérZéele

Het kwartje begint te vallen.. :shock: :shock: :shock:

Heb wat foto's bekeken en moet zeggen; Respect voor iedereen die hem heeft uitgereden of dat geprobeerd heeft!
EXC300
erwindob

Hee Sanne,
wat is er gebeurd :shock:

Er staat een D(isqualified) achter je naam..... :?
schildertje
Contacteer:

wheely34 schreef:He wopke je krijgt geen benzine meer van mij ga je veel te hard mee :D Maar goed gereden man.Hopelijk gaat het morgen ook zo lekker
Mmmmmmmm, wopke had zijn benzineploeg de eerste ronde niet goed geinstrueerd :twisted: hij kwam de eersteronde bij ons op tc op crossbaan ook al benzine lenen :lol: en dan zoveel haast maken om weg te komen zonder te betalen , foei :twisted:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Sanne
Contacteer:

erwindob schreef:Hee Sanne,
wat is er gebeurd :shock:

Er staat een D(isqualified) achter je naam..... :?
ja balen man!

Ik heb van de officiel mee gekregen dat ik heb afgesneden.

En inderdaad heb ik bij een stukje de vehardeweg genomen in de derde ronde. In beide gevallen was het niet goed gekomen. Ik zat teveel in de strafminuten om niet te gaan smokkelen.Dus helaas terecht een D achter mijn naam.
Maar goed als ik niet was gaan smokkelen was ik buiten het half uur gekomen. :cry:

Maar ik hoorde van alle kanten dat het de dood of de gladiolen was. Ik was dus niet de enige.
Geeft mij wel weer een diepe buiging voor hen die wel binnen te tijd gefinished zijn en alles goed hebben gereden :!:
# 442
huskie

Ha Sanne, zag je die knmv official dan niet staan, achter die boom. :)
Dat is dan inderdaad balen. Je zou zeggen dat de rijnummers onleesbaar zouden moeten zijn, maar blijkbaar dus niet.
Heb al wat foto's voorbij zien komen, maar Jongens jongens wat een weer. Chapeau voor iedereen die zelfs maar gestart is. Laat staan gefinisht :wink: :lol:
Wat zal de onderdelen verkoop weer blij zijn. Je schrijft bijna een motor af met dat weer :cry:
Maar de wedstrijdrijders kunnen nu gedurende een maandje hun fietsjes weer opknappen.
Ik wil meer diepte intervieuws lezen, dus kom maar op met jullie sterke verhalen. Motoren tot hun blok in de modder en al dat alles. Met foto's want anders geloof ik het niet :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
erwindob

Zo diep ongeveer Huskie :?:

Afbeelding
(klikbare plaatjes)

De eerste ronden kon dat nog wel, maar de 3e ronde moest dat natuurlijk zo
Afbeelding

Of anders dit linkerspoor, in de "soft" variant van het laatste stukje proef bij de crossbaan. Zadeldiep :!:

Afbeelding

Gelukkig heb ik dat slechts uit betrouwbare bron, ik was aan het "picknicken" in de "hard" variant. De eerste ronde lukte dat nog best goed dus dat dacht ik de 2e ronde ook nog even te doen. (filmpje)

De soft variant was ook nog niet zo simpel, hier Gerard in de bocht.

Afbeelding

Op de gewone baan was zelfs Sanne niet meer zo koersvast

Afbeelding

Maar hij had wel door hoe je langs die plas moest komen waar ik in vastzat

Afbeelding

Terwijl Wopke gewoon doet alsof er niks aan de hand is.

Afbeelding

De proef bij de oude stortplaats was erg mooi en eigenlijk ook goed te doen t/m de laatste ronde. Hier blaast Henk omhoog.

Afbeelding

Ik kwam gelukkig ook steeds boven, maar het zag er wat anders uit....

Afbeelding

Onno reed net voor me de berg op. ik heb maar even gewacht tot hij boven was om te kijken waar en hoe dat ging.

Afbeelding

De TC's stonden dit keer op ongeveer 1/4 en 3/4 van de ronde. Bij begin en eind was, alleen in de eerste en laatste ronde, een extra tijdwaarneming en het stuk aan/af rijroute.
Het eerste stukje heb ik binnen de tijd gereden, dat was nog goed te doen met nog wat tijd over voor een hapje. Alle andere TC's was ik steeds weer wat te laat. Bij de laatste ging ik op +29 minuten door de klok en moest dus racen om nog op tijd bij de eindtijdwaarneming te zijn.
Ik kwam daar aan terwijl er iemand keurig stond te wachten op zijn tijd, vol in de ankers voor de klok (je zal maar te vroeg zijn) en gelijk gas er weer op want ik was nog net op tijd. Daarna in z'n 1 gezet en nog een keer gas er weer op en binnen de max. straftijd aangekomen.
Yiiiihaaaaaa. Dat voelt goed.
Alleen nog effe kou lijden op de weg naar Exel. Brrr, maar wat een mooie rit!

Heel anders dan de vrijdag, hier hadden we ruim 10 minuten over per TC, scheen het zonnetje en zat er toch wel erg veel asfalt in.

Henk in de bocht

Afbeelding

En Wopke bijna uit de bocht?

Afbeelding

Ab

Afbeelding

Sommige van (met eigenlijk) de oldies blaasden ook nog een lekker potje mee.

Afbeelding

En Henk (zelf een echte oldie) met big smile op z'n een na laatste ritje

Afbeelding

Zaterdag startte hij zo
Afbeelding[/i]

Er zijn nog veel meer foto's van alle noppenforumers, broers van zussen van bekenden en andere (on)bekenden.
henk-v
Contacteer:

mooi verslag erwin :lol: en erg goede foto's
Plaats reactie