Kein schlüsseltag 10 feb. !!!!!!!!!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
er schijnt hier voor wat behoefte aanwezig te zijn dacht ik zo tussen de regels door te lezen
voor mij zijn 26 januari en 9/10 februari mogelijk, natuurlijk warm en droog
polletje doen ?
Ouwe reus ; alles mogelijk
Zwaailicht ; 9/10 feb.
DR-Big ; 9/10 feb.
polletje doen ?
Zwaailicht ; 9/10 feb.
DR-Big ; 9/10 feb.
Laatst gewijzigd door BIG88 op vr feb 08, 2013 20:01, 14 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Ben zeker geïntereseerd in de sleutelcurcus voor gevorderden . De dagen die je voorstelt zijn voor mij OK. Waar zou de BIG schlüsseltag georganiseerd kunnen worden?
Zit zelf overigens tegen het vervangen van nokkenasketting incl verbeterde veer aan te hikken. Zou het graag een keer gezien hebben. Maar er zijn genoeg vrienden met échte problemen, dus onderwerpen/ lijdende voorwerpen genoeg.
Zit zelf overigens tegen het vervangen van nokkenasketting incl verbeterde veer aan te hikken. Zou het graag een keer gezien hebben. Maar er zijn genoeg vrienden met échte problemen, dus onderwerpen/ lijdende voorwerpen genoeg.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
om het spanveertje te vervangen moet het motorblok er uit.
kom je dan met een blok onder je arm, of moet het blok er nog uit ?
de dag zou dan in amsterdam w. zijn, adres volgt per per Pbtje aan de geïnteresseerden tegen die tijd.
kom je dan met een blok onder je arm, of moet het blok er nog uit ?
de dag zou dan in amsterdam w. zijn, adres volgt per per Pbtje aan de geïnteresseerden tegen die tijd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
26/1 voor mij helaas niet, maar wel de twee dagen in febBIG88 schreef:er schijnt hier voor wat behoefte aanwezig te zijn dacht ik zo tussen de regels door te lezen
polletje doen ?
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
Oei, denk niet dat ik zo snel ben . Al mijn speeltjes staan onder het afdakje tegen elkaar aangekropen. Met speeltjes bedoel ik BIG-1, 2-BIG en de op de kop getikte en half gedemonteerde aanhangert.kom je dan met een blok onder je arm, of moet het blok er nog uit ?
Volledig ingebouwd (letterlijk en figuurlijk).
Ik denk ook dat de blokjes van Zwaailicht of Kantelaar op dit moment de aandacht beter kunnen gebruiken .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Ik heb even niks te sleutelen maar ik kom wel langs. Maar niet op de 26e, dan vier ik mijn verjaardag. En ja, die kan ik in Adam w. vieren, maar ik denk dat ik daar dan ook voorlopig moet slapen...
-
Ik kan 10 feb en als iemand me met een auto op pikt en terug brengt kan ik een los sleutelblok meenemen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Ik moet mijn achterveer nog vervangen. Idee om dat ook als "onderwerp" te nemen????
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
Iets met spijkers en koppen enzo.
wat ik er zo uit haal is 10 feb. het "ideaal"
so be it, roept u maar, wie komt....................c.q. wie wil het adres ?
(zelfde adres als de vorige keer)
tot zo ver iets met een blok en iets met een achterveer
(zelfde adres als de vorige keer)
Laatst gewijzigd door BIG88 op zo jan 27, 2013 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Ik ben van de partij. Neem de 800 mee en idd mijn nieuwe achterveerBIG88 schreef:Iets met spijkers en koppen enzo.
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
Ik kom wel even kijken, soort reunie Als het een beetje aardig weer is, kom ik op de motor. Zelfde plek als vorige keer?
OJ
OJ
waar was vorige keer?
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Voor mij niet nodig. Wie komen er die dag?BIG88 schreef:iemand behoefte aan vroeger dan 09:00 ?
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
ik denk ;
Ouwe reus ( die er van uit gaat dat jij een motorblok mee hebt ) studie sessie
BIG brother ( voor de gezelligheid )
BIG88 ( als gastheer/begeleider )
DR-big ( voor de gezelligheid )
maar een ieder moet hier maar even voor zich zelf op antwoorden
Ouwe reus ( die er van uit gaat dat jij een motorblok mee hebt ) studie sessie
BIG brother ( voor de gezelligheid )
BIG88 ( als gastheer/begeleider )
DR-big ( voor de gezelligheid )
maar een ieder moet hier maar even voor zich zelf op antwoorden
Laatst gewijzigd door BIG88 op do feb 07, 2013 20:50, 3 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Een collega is vandaag in het ziekenhuis beland en het ziet er naar uit dat in zijn plaats naar een beurs moet de 10e, ga er nu maar van uit dat ik niet kan..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hier nog zo iets, de klachten van mijn vrouw van haar rug zijn zo progressief toegenomen dat er door de chirurg in Antwerpen is besloten haar maandag as te opereren (3e keer in nog geen 2 jaar)
jullie zullen begrijpen dat ik daarom dit weekend graag thuis wil blijven. ik baal er echt van en zij piept echt nooit als ik er weer eens een hele dag of heel weekend op uit ben, maar nu wil ik zelf niet. niet omdat ik jullie niet lief vind of zo, nee gezelligheid troef, maar helaas
greetz Futurist
jullie zullen begrijpen dat ik daarom dit weekend graag thuis wil blijven. ik baal er echt van en zij piept echt nooit als ik er weer eens een hele dag of heel weekend op uit ben, maar nu wil ik zelf niet. niet omdat ik jullie niet lief vind of zo, nee gezelligheid troef, maar helaas
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
He Futurist. Vervelend te horen man!futurist schreef:Hier nog zo iets, de klachten van mijn vrouw van haar rug zijn zo progressief toegenomen dat er door de chirurg in Antwerpen is besloten haar maandag as te opereren (3e keer in nog geen 2 jaar)
greetz Futurist
Heel veel beterschap in ieder geval gewenst!!
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
@ Futurist, er zijn niet veel redenen acceptabel voor het afzeggen maar deze is toch wel iets wat absoluut voor de brommer komt.
sterkte en wens haar maar beterschap van ons, wij spreken elkaar later wel weer eens.
@ iedereen, we zijn nu wel op het punt aanbeland dat iedereen die echt zou gaan sleutelen heeft afgezegd.
Dus...............willen er nog biggers gewoon ouwehoeren en/of een beetje sleutelen ????
of slapen we uit op zondag ?
sterkte en wens haar maar beterschap van ons, wij spreken elkaar later wel weer eens.
@ iedereen, we zijn nu wel op het punt aanbeland dat iedereen die echt zou gaan sleutelen heeft afgezegd.
Dus...............willen er nog biggers gewoon ouwehoeren en/of een beetje sleutelen ????
of slapen we uit op zondag ?
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Hoi Hans,
Zag ook dat andere Hans (Zwaailicht) met zijn motorblok-puzzel zondag niet aanwezig zal zijn. Dat had heel interessant kunnen worden.
Vind het niet erg om vroeg uit de veren te komen en "half NL" te doorkruisen, maar er moet wel olie "vloeien" .
Wil wel heel graag mijn motorblok (gezien km stand) preventief opengooien, maar mag pas volgende maand de weg op. Kom dus zelf sowieso op vier wielen.
Met de huidige stand van zaken zou ik zelf liever een ander moment prikken
Marco
Zag ook dat andere Hans (Zwaailicht) met zijn motorblok-puzzel zondag niet aanwezig zal zijn. Dat had heel interessant kunnen worden.
Vind het niet erg om vroeg uit de veren te komen en "half NL" te doorkruisen, maar er moet wel olie "vloeien" .
Wil wel heel graag mijn motorblok (gezien km stand) preventief opengooien, maar mag pas volgende maand de weg op. Kom dus zelf sowieso op vier wielen.
Met de huidige stand van zaken zou ik zelf liever een ander moment prikken
Marco
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Mocht er een sleutel moment komen als het ruim boven nul is,
ben ik graag van de partij , neem ik de koeken mee, maar ondanks de hvv nu ff niet.
HansD
ben ik graag van de partij , neem ik de koeken mee, maar ondanks de hvv nu ff niet.
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
ja ik baal ook terwijl dat heel erg egoistisch is want zij moet er weer doorheen, ik zou alleen maar mogen balen in haar plaats...............en voor haar. het zijn veranderingen in een mensen leven die zwaar zijn en waar je elkaar leert kennen, vroeger gingen we echt graag samen op onze motoren op stap en hebben zo heel Europa afgezworven, eerst met een tentje en toen het mechaniek stroever ging, iets luxer op hotel. nog later gingen de motoren op de aanhanger mee naar de Dolomieten of zo om die lange zit op de autobahn niet te hebben en nu is het helaas helemaal gedaan. het is echt een fantastisch wijf want zoals ik al typte ze piept nooit als ze weer een hele zondag alleen thuis zit omdat ventje lief zijn hobby achterna jaagt. gelukkig heeft ze sinds kort 2 kleinkinders om naar toe te gaan of om mee op sjouw te nemen.
we hebben ook besloten het lidmaatschap van onze "gewone motorclub" Speedy Gonzales op te zeggen omdat we vorig jaar door haar operatie ook helemaal niet samen gereden hebben en ik vond het steeds vervelender zonder mijn maatje (dat is ze nl ook) op pad te gaan.
sorry hoor mannen dit echt off topic stukje maar ik maak wel eens flauwe grapjes over haar, maar nu heeft ze me echt nodig, 3 van die operatie gaan je ook tussen de oren zitten.
sleuteldagen ga ik in halen, beloofd, en anders een heel sleutelweekend hier op de zaak met hapjes en drankjes op kosten van Profile Tyrecenter Roosendaal (promotie zeg maar)
futurist
we hebben ook besloten het lidmaatschap van onze "gewone motorclub" Speedy Gonzales op te zeggen omdat we vorig jaar door haar operatie ook helemaal niet samen gereden hebben en ik vond het steeds vervelender zonder mijn maatje (dat is ze nl ook) op pad te gaan.
sorry hoor mannen dit echt off topic stukje maar ik maak wel eens flauwe grapjes over haar, maar nu heeft ze me echt nodig, 3 van die operatie gaan je ook tussen de oren zitten.
sleuteldagen ga ik in halen, beloofd, en anders een heel sleutelweekend hier op de zaak met hapjes en drankjes op kosten van Profile Tyrecenter Roosendaal (promotie zeg maar)
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99