Ik stel voor ergens een weekend in Mei te prikken. Kan Sjokske op vakantie en ik hoef dan normaal niet te werken.
Laat de ideeen maar komen,
Moderator: ghulst
Preciesadje schreef:Als Mr.freebike maar niet aankomt met een cursus want dat hoef ik niet.
Gewoon een gezellige noppenforumdag en niets anders.
Laat degene die een cursus wil,zijn eigen cursus maar betalen. Ik doe dat niet.huskie schreef:Ik denk dat voor sommige een cursusje wel leuk zou zijn![]()
Een combi van cursus and freeride. All in prijsje, gedeelt door aantal aanwezigen.
Is die groeve groot genoeg voor 20 man of zoiets? Kan er een proef uitgezet worden van een paar kilometer?
Ik heb een officieel EHBO getuigschrift, Mr Freebike. Is dat ook al voldoende om de gemeente te vriend te houden ?? Kan het je altijd mailenmech schreef: antwoord freebike:
Bovendien hebben wij duidelijke afspraken gemaakt met de gemeente dat alles onder deskundige begeleiding inclusief EHBO enz.enz. gaat
Ik wil ook geen cursus, maar wilde alle opties open houden omdat een legale groeve te mooi is om te laten lopen voor een meeting.Houten Klaas schreef:Laat degene die een cursus wil,zijn eigen cursus maar betalen. Ik doe dat niet.huskie schreef:Ik denk dat voor sommige een cursusje wel leuk zou zijn![]()
Een combi van cursus and freeride. All in prijsje, gedeelt door aantal aanwezigen.
Is die groeve groot genoeg voor 20 man of zoiets? Kan er een proef uitgezet worden van een paar kilometer?
Effe off topic,zijn er mensen die bij de Koos al gaan rijden hebben?Houten Klaas schreef:In het weekend van 9 en 10 mei kunnen Ad en ik niet.![]()
3 dagen sturen bij Koos van Geene.
Ik ben ook erg benieuwd.sjikkentip schreef:Effe off topic,zijn er mensen die bij de Koos al gaan rijden hebben?Houten Klaas schreef:In het weekend van 9 en 10 mei kunnen Ad en ik niet.![]()
3 dagen sturen bij Koos van Geene.
Hoe is het daar?Welk terrein krijg je onder de wielen?
Laat maar weten.
====> en nu terug On topic....