Hallo ,ik ben door een motormuis aangehouden,omdat mijn nummerplaat van mijn ktm niet rechtop stond (sport nummerplaathouder, zit op bijna alle off-roadmotoren) Ik moet nu volgende week op het politieburo komen om te laten zien dat die rechtop staat,
Mijn vraag is nu, weet iemand de wettelijke richtlijnen hiervoor?
Gr, Jan
Nummerplaat
Moderator: ghulst
-
Gewoon de gok nemen en niet laten zien. 10 tegen 1 dat je er nooit meer wat van hoort. Ik heb in mijn brommertijd regelmatig voor dat soort dingen op het bureau gestaan en dan was het altijd zo dat ze er daar niets vanaf wisten. Ik kreeg alleen een reactie in de trant van: "Naja, lama zien dan..."ktm_jan schreef:Hallo ,ik ben door een motormuis aangehouden,omdat mijn nummerplaat van mijn ktm niet rechtop stond (sport nummerplaathouder, zit op bijna alle off-roadmotoren) Ik moet nu volgende week op het politieburo komen om te laten zien dat die rechtop staat,
Mijn vraag is nu, weet iemand de wettelijke richtlijnen hiervoor?
Gr, Jan
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Je kunt ook gewoon even goede wil tonen en even vragen wat de richtlijnen zijn op het bureau en dan aan passen.
Even mooi laten zien op het bureau en dan weer in de oude toestand terugzetten.
Gewoon voor de goede naam van ons offroad rijders.
Even mooi laten zien op het bureau en dan weer in de oude toestand terugzetten.
Gewoon voor de goede naam van ons offroad rijders.
CRF450X '08
Mijn ervaring is die van Speedphreax. Gevraagd naar de agent in kwestie bleek die helemaal geen dienst te hebben.
Volgende keer: Dikke vinger
Volgende keer: Dikke vinger
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
Heb zelf een keer hetzelfde meegemaakt.
De nummerplaat moet onder een hoek van +- 45 graden bevestigd zijn. (zeide ze toen tegen mij).
Oplossing: constant op je achterwiel rijden
De nummerplaat moet onder een hoek van +- 45 graden bevestigd zijn. (zeide ze toen tegen mij).
Oplossing: constant op je achterwiel rijden
KTM EXC 525 2006,
Binnen 30 graden tov de loodlijn.
Mijn broer is 2x terug geweest. Hij had de plaat binnen de 30graden gezet (dikke siliconenslang onder de bovenzijde), maar kentekenverlichting scheen tegen de achterkant van de plaat. Waren ze niet blij mee.
2de Keer zat alles goed (WR400)
Mijn broer is 2x terug geweest. Hij had de plaat binnen de 30graden gezet (dikke siliconenslang onder de bovenzijde), maar kentekenverlichting scheen tegen de achterkant van de plaat. Waren ze niet blij mee.
2de Keer zat alles goed (WR400)
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250