Op de weg dan wel en zonder auto
Na 80.000km zonder problemen op het zwart gerden te hebben vlieg ik net uit het werk uit de bocht..
Lekker droge weg [eindelijk weer eens] lekker scherp boggie midden in Utreg.
Dirty plat in de bocht leggen en in z'n 2 bij 2500 rpm het gas er op..
En daar kwam m'n a-wiel voorbij zeilen..
Stomme pekel ook.. laat die Battelax me mooi in de steek..
Schade valt mee, wat krajes en licht gevoelig plekje op de enkel
Omstanders beetje geschrokken.. ik vrolijk verbaast
Voor 't eerst onderuit..
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Ach, ging niet hard.. iets van 50/60.. 7m ofzo gegleden.. en die schade valt niet op bij Dirty
Had gewoon zo iets van wat doe ie nu?
Beetje driften vind ik leuk maar dit was gewoon niks geen grip en glijden maar
Had gewoon zo iets van wat doe ie nu?
Beetje driften vind ik leuk maar dit was gewoon niks geen grip en glijden maar
Ah, dat lijkt me een ongevalletje waar je erna om kan lachen .... dat zijn de beste.
'k ben blij dat je mazzel hebt gehad
'k ben blij dat je mazzel hebt gehad
Das het mooie van een big met valbeugels na een schuiver, je ziet er niets van!
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
Dirty heeft geen valbeugels.. maar ziet er toch niet uit
En m'n pak.. ach geloof klein gaatje bij de eleboog..
Maar die jas heeft er al een paar lapjes opzitten ivm met een kus op de snelweg.. en de gortex zit bij dainese mooi onder de protectoren
En m'n pak.. ach geloof klein gaatje bij de eleboog..
Maar die jas heeft er al een paar lapjes opzitten ivm met een kus op de snelweg.. en de gortex zit bij dainese mooi onder de protectoren
-
- Contacteer:
hé zappa, moest er een keer van komen. als je 'on the edge' gaat, ga je er ook een keer overheen. mooi dat je weinig mankeert; ennuuuuuuhhh dirty heeft hier een hoop ervaring mee
BMW F650GS DAKAR
-
He Marc, was een best een lief glijdertje die je oude fiets maakte..
Kwam er beter van af dan de laaste 2 x op 't zand..
En op de zelfde kant die jij al had getest
Voor de schrik hem maar verwend met een beurd en nieuwe olie vorig weekend
Zie je in DE en vergeet deze keer je tent niet
Greetz Zappa
Kwam er beter van af dan de laaste 2 x op 't zand..
En op de zelfde kant die jij al had getest
Voor de schrik hem maar verwend met een beurd en nieuwe olie vorig weekend
Zie je in DE en vergeet deze keer je tent niet
Greetz Zappa
-
Een hoge hoeveelheid drooggereden pekel veroorzaakt n soort van verglazing van het wegdek. Net zoiets als verglaasde remblokken..
Waar las ik dat laatst nou.. over 'grip'...
Ciao Zappa..
Waar las ik dat laatst nou.. over 'grip'...
Ciao Zappa..
-
'K weet het.. en merk het bijna elke dag nu.. maar nu ging het echt van zoef.. leek wel nat gras
-
Was niet jouw kannariejas die ik aanhad
Die is voor als het echt koud is [is wat warmer dan m'n eigen zwarte Dainese] en voor over de body protector als het wat kouder is.. m'n eigen jas gaat niet samen met de wintervoering..
n geen spierpijn.. heb ik eigenlijk nooit bij een val.. ook niet als het echt hard gaat.. van de evt kneusing voel ik wel wat dan
En ook tijdens zwaar bezig zijn trouwens niet, tijdens begin ik soms te voelen maar dat ik het de volgende dag nog voel.. bijna nooit
Die is voor als het echt koud is [is wat warmer dan m'n eigen zwarte Dainese] en voor over de body protector als het wat kouder is.. m'n eigen jas gaat niet samen met de wintervoering..
n geen spierpijn.. heb ik eigenlijk nooit bij een val.. ook niet als het echt hard gaat.. van de evt kneusing voel ik wel wat dan
En ook tijdens zwaar bezig zijn trouwens niet, tijdens begin ik soms te voelen maar dat ik het de volgende dag nog voel.. bijna nooit
Dan moet je toch eens een ''extreme'' ritje met ons mee rijden.zappa.suzuki schreef:
Kilometers manshoge knippen achter elkaar zullen je misschien wel wat spierpijn kunnen bezorgen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
En je mag dan ook niet de prachtige trap die uit twee delen bestaat buitensluiten Ad.
Ik meen me te herinneren dat er ook al eens een Superenduro gesneuveld is op dit trappetje
Ik meen me te herinneren dat er ook al eens een Superenduro gesneuveld is op dit trappetje
adje schreef:Dan moet je toch eens een ''extreme'' ritje met ons mee rijden.zappa.suzuki schreef:
Kilometers manshoge knippen achter elkaar zullen je misschien wel wat spierpijn kunnen bezorgen
-
Nou graag!.. als het iets warmer is aub.. en als je af en toe even op me wil wachtenadje schreef:Dan moet je toch eens een ''extreme'' ritje met ons mee rijden.zappa.suzuki schreef: