
Kleppen gecheckt, met telefoontje naar Zappa (thanx) want WPH was blijven hangen in de mail


Vond de motert snel veel toeren maken dus koppeling ook gecheckt. Blijkt er niet eens speling op te zitten



Natuurlijk ook ff de bougies eruit en hieronder zie je het resultaat. Dit vond ik op internet aan mogelijke oorzaak:

- Roetzwarte aanslag op de isolator, die je gemakkelijk af kunt vegen, wijst op een te rijk mengsel.Dat de bougie niet goed kan werken komt doordat de kool de electrische stroom geleid via de isolator naar de massa i.p.v. de massa-elektrode
-Een vette, zwarte aanslag op de isolator en de massa-elektrode wijst op een hoog olieverbruik door vastzittende zuigerveren te veel zuigerspeling e.d.
Volgens mij een geval van de laatste optie

Nog een linkje voor als je wil weten hoe die van jou er aan toe zijn:
http://www.truckparkingspijkenisse.nl/s ... hp?page=14
Jullie inbreng is van harte welkom natuurlijk

Dus word waarschijnlijk toch een keer de boel reviseren

De Tik zit nog steeds in mijn blok en ik ga toch ook de uitlaat eens proberen. Het hitte schiltje tikt precies met de tik op cylinderkophoogte mee. You never know. Al trilt natuurlijk alles mee met die lekkere klappen van de BIG
