Het onderstaand verhaaltje heb ik van het mxworld forum
Tip als je inbrekers hebt...
Marc De Wever uit Brusselse regio ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje, wat ze net kon zien uit het slaapkamerraam.
Marc ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, maar hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij de politie en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
De brigadier vroeg: zijn ze ook in huis?
Marc zei : nee.
Toen zei de brigadier: doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politie-auto’s zijn op dit moment ergens anders bezig.
Marc zei: OK, hing op en telde tot honderd.
Toen belde hij de politie opnieuw.
Met Marc De Wever, ik belde zojuist ook al dat er dieven in de tuin liepen. Wel, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten.
En hij hing de telefoon weer op.
Binnen de vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren,en een ambulance!! De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
De brigadier kwam naar Marc en zei: ik dacht dat jij ze had neergeschoten?
Marc zei: Ik dacht dat jij geen auto’s ter beschikking had?
Politie , je beste vriend
Moderator: ghulst
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
kan denk ik het word pistool niet in de mond nemen, gaan ze eerst om het hoekje verzamelen, kogel vrije vesten aantrekken en wachten op het arestatieteam
Werd laast die kerel dood gemarteld terwijl de politie het hoorde en gingen 30 minuten wachten op versterking
Maar mischien bellen om te zeggen dat er iemand in de tuin een zeker geloof/cultuur beledigt het snelste respons opleverd
Werd laast die kerel dood gemarteld terwijl de politie het hoorde en gingen 30 minuten wachten op versterking
Maar mischien bellen om te zeggen dat er iemand in de tuin een zeker geloof/cultuur beledigt het snelste respons opleverd
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Of zeggen dat er een vreemdeling je konijntje in z'n sterretje aan het boren is
Tegenover me woont ook zo'n veldwachtheld die er een sport van maakt om witte lijnen te trekken rondom zijn geclaimde parkeerplaats op de grond die niet eens van hem is
En als er dan eens iets heftigers gebeurt (overlast of zo) in de buurt dan draait het schuw z'n kopke weg. Gelukkig durft hij rond nieuwjaar dan ook weinig op- of aanmerkingen te maken op mijn stookgedrag
Wheelies durft ie ook weinig van te zeggen
Tegenover me woont ook zo'n veldwachtheld die er een sport van maakt om witte lijnen te trekken rondom zijn geclaimde parkeerplaats op de grond die niet eens van hem is
En als er dan eens iets heftigers gebeurt (overlast of zo) in de buurt dan draait het schuw z'n kopke weg. Gelukkig durft hij rond nieuwjaar dan ook weinig op- of aanmerkingen te maken op mijn stookgedrag
Wheelies durft ie ook weinig van te zeggen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Is net als met duitsers: Je hebt er best goeie tussen: oke, die hangen we dan apart!
Maar ben net klaar met een klus voor een van de prinsemarij. Die is wel een prima gozer, rijd zelf ook motor. Vertelde dat íe regelmatig op't matje wordt geroepen omdat íe te weinig bekeuringen schreef. Verdienen trouwens amper meer dan ik verzuip per maand....
Maar ben net klaar met een klus voor een van de prinsemarij. Die is wel een prima gozer, rijd zelf ook motor. Vertelde dat íe regelmatig op't matje wordt geroepen omdat íe te weinig bekeuringen schreef. Verdienen trouwens amper meer dan ik verzuip per maand....
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
is echt gebeurd dat verhaaltje van marc de wever, maar is wel al enkele jaren geleden...
als je dringend hulp nodig hebt van die mannen moet je wel zoiets doen... zo werd men motor gestolen en kon geen 5minuten geleden zijn, belde hun op en gingen direkt komen voor het signalement, als puntje bij paaltje kwam waren we 2uur later eer ze arriveerden.
gingen de motor signaleren, heb hun verweten van rotte vis, op 2uur vijs ik een motor uiteen en op 2uur zit ik al lang in het buitenland, kreeg bijna nog een boete voor smaad nadat ik ze had buitengewimpeld....
als je dringend hulp nodig hebt van die mannen moet je wel zoiets doen... zo werd men motor gestolen en kon geen 5minuten geleden zijn, belde hun op en gingen direkt komen voor het signalement, als puntje bij paaltje kwam waren we 2uur later eer ze arriveerden.
gingen de motor signaleren, heb hun verweten van rotte vis, op 2uur vijs ik een motor uiteen en op 2uur zit ik al lang in het buitenland, kreeg bijna nog een boete voor smaad nadat ik ze had buitengewimpeld....
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300