bastogne zaterdag 5 july

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

henk-v
Contacteer:

PROGRAMME DE LA BALADE DU SAMEDI 05JUILLET 2008
1. CONTROLE TECHNIQUE: (a partir de 7h30)

Avant de vous inscrire vous devez passez au contrôle technique, qui vous donnera accés aux inscriptions en cas de contrôle positif. Si vous dépassez les 94 Db vous ne pourrez pas vous inscrire, sauf si vous remédiez au problème en changeant la laine de roche de votre silencieux ou en mettant votre silencieux d'origine et repassez au contrôle technique.

2. INSCRIPTIONS :
Pour limiter la durée de file d’attente aux inscriptions, il est préférable de vous présenter avec la photocopie du certificat d’assurance ainsi que la photocopie de votre carte d’identité.

Le prix de l’inscription est de 40 €. Plus une caution de 50€ que vous récupérez en ramenant le dossard (bien lavé et en état). Le prix est de 35 € si payement par banque. La clôture des inscriptions par banque est le 20 juin 2008

Cette somme comprend l’inscription, le déjeuner (café, baguette, confiture), ticket barbecue (2 viandes ainsi que crudités), et 2 tickets boissons.

Pour les accompagnateurs une somme de 10 € vous sera demandée pour le dîner.

DEPART : (9H30)
Cette année nous reprenons la formule des 2 boucles. Une le matin ensuite retour sur le site du Marché Couvert pour Barbecue et ensuite seconde boucle. Donc le ravitaillement essence se fait sur le site de bastogne.

BARBECUE :
A partir de 11h30 vous pourrez vous restaurer au buffet barbecue. Après de barbecue départ pour la seconde bouble.
RETOUR AU SITE DU ZONING AVEC REMISE DES DOSSARDS ET REMBOURSSEMENT DES CAUTIONS

PROGRAMMA VAN DE BALLADE VAN DE ZATERDAG 05JUILLET 2008 1. DE TECHNISCHE CONTROLE: (vanaf 7:30) Alvorens zich in te schrijven moet u overgaat tot de technische controle, die u toegangen tot de inschrijvingen in geval van positieve controle zal geven. Als u 94 Db u zult kunnen zich niet inschrijven overschrijdt, behalve als u het probleem verhelpt door de wol van rots van uw knaldemper te veranderen of door uw knaldemper d& te zetten; #39; oorsprong en komt aan de technische controle weer voorbij.

2. De INSCHRIJVINGEN: Om de duur van de rij te beperken pleegt een aanslag op de inschrijvingen, het is verkieslijk om u te presenteren met de fotokopie van het certificaat de verzekering evenals de fotokopie van uw kaart de identiteit. De prijs van de inschrijving bedraagt 40 €. Een borg van 50 € die u terugkrijgt door dossard (goed gewassen en in stand) terug te brengen.
De prijs bedraagt 35 € als betaling per bank. De sluiting van de inschrijvingen per bank is op 20 juni 2008
Dit bedrag omvat inschrijving, het ontbijt (koffie, stokje, jam), kaartje barbecue (2 vlees alsmede crudités), en 2 kaartjes dranken. Voor de begeleiders een bedrag van 10 zal € u gevraagd worden om het te dineren.

Het VERTREK: (9H30) Dit jaar hernemen wij de formule van de 2 gespen. 's ochtends vervolgens terugkeer op de plaats van de Markthal voor Barbecue en vervolgens tweede gesp. Dus komt de ravitaillering benzine tot stand op de plaats van bastogne

De BARBECUE: Vanaf 11:30 zult u zich aan het buffet barbecue kunnen herstellen. Na een barbecue vertrek voor tweede bouble.
TERUGKEER NAAR DE PLAATS VAN ZONING MET OVERHANDIGING VAN DOSSARDS EN VERGOEDING VAN DE BORG

http://www.bba-bastogne.be/
adje

Is deze rit de moeite waard voor iemand die een technische rit voorgeschoteld wil krijgen ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
henk-v
Contacteer:

tjonge jonge ad en dat op de vroege morgen? :twisted: ik heb hem 1 keer gereden en dat was goed bevallen,er staan wat foto,s op de site kan je een idee krijgen van wat er gebeurt
Het grote verschil zit in de weersomstandigheden :lol:
adje

henk-v schreef:tjonge jonge ad en dat op de vroege morgen? :twisted:
Ik moest pissen en heb dit berichtje even gepost en daarna weer meteen mijn bed ingedoken om verder uit te slapen :lol:

Afbeelding Afbeelding

Houten Klaas

adje schreef:
Ik moest pissen en heb dit berichtje even gepost en daarna weer meteen mijn bed ingedoken om verder uit te slapen :lol:
en vanmiddag niet wezen rijden ?
adje

Te veel last van mijn knie.
Voorlopig maar een weekje rust nemen.

Afbeelding Afbeelding

Sjokske

adje schreef:Te veel last van mijn knie.
Voorlopig maar een weekje rust nemen.
Gij ok al :oops:
En ook de barbecueplekken willen nog steeds niet dicht gaan :(
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax

Sjokske schreef:En ook de barbecueplekken willen nog steeds niet dicht gaan :(
Ik zei toch: Daar ga je nog plezier aan beleven. Ooit heb ik ook eens zo'n grote plek op mijn been gehad nadat ik mijn been verbrand had aan de uitlaat van mijn brommertje en dat is later ook nog eens lekker gaan ontsteken. Uiteindelijk ben ik er -bijna- aan overleden :D :D

Gelukkig blijf je ondanks al die ellende nog altijd een (redelijk) goeie gast
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
henk-v
Contacteer:

Houten Klaas schreef:
adje schreef:
en vanmiddag niet wezen rijden ?
daar zit em de kneep hij is lelijk omdat ie niet kan rijden :twisted:

rust maar lekker uit :D zodat je fit bent voor de 5e :lol:
pruus
Contacteer:

wij gaan er ook heen. Mudder, Spoens en ik. Schijnt een mooie te zijn.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Redski
Contacteer:

Ik ben er ook. Na de Transardennaise nog even afkicken in de Belgische Ardennen.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Gast

wij komen ook weer, dit keer met tien personen!
heb deze rit drie keer gereden, 1 keer borg kwijt (lullig).
maar blijft een leuke rit, een van de weinige balade's met wat technische stukken.

zie jullie daar,

johnny
Gast

he redski, lang geleden je gezien te hebben in belgie.
laatste keer was volgens mij in wegimont.

wij komen uit zwolle, weet je nog?

wij zijn vrijdag avond in bastogne bij de hallen, dus kom maar ff langs als je zin hebt.

Groeten,

johnny
Redski
Contacteer:

@johnny 07

Ik ga zaterdagochtend vroeg weg. Red het niet vrijdag te komen (werk, werk) :? .

Ik zie jullie daar wel. kan ik je meteen bijpraten over de Transardennaise. dat lijkt me voor jou, Kees en de rest echt een event voor jullie. :!:
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
pruus
Contacteer:

Redski schreef:Ik ben er ook. Na de Transardennaise nog even afkicken in de Belgische Ardennen.
Ga je alleen of met je maten? Samen rijden met drie limbo's? :wink:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje

pruus schreef:
Redski schreef:Ik ben er ook. Na de Transardennaise nog even afkicken in de Belgische Ardennen.
Ga je alleen of met je maten? Samen rijden met drie limbo's? :wink:
Als ik er alleen naar toe ga kan ik dan ook met de limbo's meerijden :lol:

Afbeelding Afbeelding

pruus
Contacteer:

adje schreef: Als ik er alleen naar toe ga kan ik dan ook met de limbo's meerijden :lol:
Zouden ons weer zeer vereerd voelen! Trouwens als je niet alleen komt ook... :D
Redski
Contacteer:

Ga je alleen of met je maten? Samen rijden met drie limbo's?
Nee Pruus, ik kom niet alleen maar met een maat die als gevolg van een knie operatie zowel de Trans als ons tripje naar Polen in april jongstleden heeft gemist. :cry: .
Jij bent er al eens geweest, ik begrijp uit de site dat je 2 keer de route kunt rijden met tussen de middag een barbeque. Hoelang is de route? Te doen met een tweetakt zonder te tanken. mijn actieradius in ongeveer 110 km.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
pruus
Contacteer:

Ik ben er nog niet geweest maar Spoens wel. Je moet blijkbaar je jerrycan meegeven aan de organisatie. See you
Gast

Redski schreef:@johnny 07

Ik ga zaterdagochtend vroeg weg. Red het niet vrijdag te komen (werk, werk) :? .

Ik zie jullie daar wel. kan ik je meteen bijpraten over de Transardennaise. dat lijkt me voor jou, Kees en de rest echt een event voor jullie. :!:
hoi redski, we zijn net terug uit libin was ook weer een superrit.
ik ben zeer benieuwd naar jou ervaringen op de Transardennaise.
dit lijkt me een leuk evenement om volgend jaar bij te zijn.
ik hoop je zaterdag te spreken in bastogne.

Johnny
Redski
Contacteer:

Wij komen toch de vrijdagavond al naar Bastogne. Op de zaak wat prioriteiten gesteld :wink: .
Geeft 's ochtends wat meer rust en 's avonds wat meer gelegenheid tot Jupiler.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Gast

Redski schreef:Wij komen toch de vrijdagavond al naar Bastogne. Op de zaak wat prioriteiten gesteld :wink: .
Geeft 's ochtends wat meer rust en 's avonds wat meer gelegenheid tot Jupiler.
das beter, we zetten een biertje voor je klaar.
tot vrijdag
Gilles
Contacteer:

We hebben ook met 8 man ingeschreven vanuit de achterhoek.

Ik heb 8x € 35.00 overgemaakt en een e-mail gestuurd naar cedric moinet met de rijders namen.

is dit voldoende of moeten ze nog meer weten ?

Nog even een vraag is het nog steeds zo dat bij de Belgische Balade's de groene kaart belangrijk is en de banden niet noodzakelijk een F.I.M goedkeur moeten hebben.
Marc Otten

Ik heb niet vooruit betaald (sluitingsdatum is 20 juni dus heeft dit geen zin meer)
Kun je op de dag zelf inschrijven of loop je dan het risico dat er geen plaats meer is?

Frans schrijven kan ik niet anders had ik de organisatie even een mailtje gestuurd.
ktm300mxc
Gast

Gilles schreef:We hebben ook met 8 man ingeschreven vanuit de achterhoek.

Ik heb 8x € 35.00 overgemaakt en een e-mail gestuurd naar cedric moinet met de rijders namen.

is dit voldoende of moeten ze nog meer weten ?

Nog even een vraag is het nog steeds zo dat bij de Belgische Balade's de groene kaart belangrijk is en de banden niet noodzakelijk een F.I.M goedkeur moeten hebben.

ik heb alleen 35 euro p.p overgemaakt, dit is normaal voldoende. heb wel de namen bij de overschrijving gezet.

je moet altijd groene kaart bij je hebben en legitimatie (identiteitskaart of paspoort) rijbewijs is niet voldoende.

hang me er niet aan op maar in belgie kijken ze normaal niet naar de banden alleen geluid 94db en verlichting willen ze wel eens controleren ook remlicht.
Plaats reactie