Deze is al eerder (helaas) besproken hier. Maar toch weer even aandacht!
Die vieze gore lullo die de kuilen graaft (en helaas nog niet voor zichzelf) is weer actief..
Het is nog niet voorbij, blijven opletten dus
http://www.limburger.nl/article/2008060 ... 49528/1002#
Update: Heldense Bossen (limburg)
Moderator: ghulst
Zijn gewoon stropers die op 'wild' uit zijn (niet te verwarren met wild-crossers). Heb gehoord dat op deze manier regelmatig gestroopt wordt in Polen of zo dacht ik. Kan ook best wel richting Oekraïne zijn, lijkt me meer voor de hand te liggen. Lijkt me sterk dat het echte opzet is om mensen te verwonden.
Als ze hem hebben, kunnen we hem misschien gebruiken als springschans.
-
Wild? Kuilen zijn geboort en veel te smal voor een hert, een konijn spiets zich er niet op.. Dit is bedoeld voor mensen en dan vooral wandelaars..
Is een erg zieke geest aktief daar
Is een erg zieke geest aktief daar
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
In de buurt van Waalre is al jaren een bijzonder vevelende takkenlegger actief. Een boel mensen, motorrijders, ruiters en mountainbikers, zouden ook wel eens willen weten wie dat is.huskie schreef:Wat zou ik graag de indentiteit van deze persoon weten
Heb ik erg veel voor over.
Misschien kunnen we dat betonding een keer lenen ?
In sommige bossen zijn het geen takken, maar hele bomen!!
http://www.limburger.nl/article/2008061 ... 85515/1056johanb schreef:Update :
Vanmorgen op de radio hoorde ik dat de man gezien is maar niet gepakt .
Dit is toch echt het toppunt..
Jammer dat ze hem niet gepakt hebben..
Gotverdomme, wat een ****
Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Moet de boswachter gewoon even een vergunning uitschrijven voor ons (met als optie uitloopmogelijkheid naar meerdere weekends).
Moet de boswachter gewoon even een vergunning uitschrijven voor ons (met als optie uitloopmogelijkheid naar meerdere weekends).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Goed idee... En als we hem vinden dan duwen hem in zijn eigen val en zand er over. "Nee, we hebben hem ook dit weekend weer niet kunnen vinden. Tot volgende week!"Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Ben er bij dan
-
Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Ferry Berkvens, woonde bij mammie thuis, Maasbracht als ik het goed heb (zit nou dus vast...)
Berkvens@live.Nl
Hij wilde ermee op CNN nieuws komen zegt ie, gwn 'n lafbek met aandacht tekort dus...
-
Nee, weet je wat pas echt laf is? Anoniem personalia op het internet plaatsen. Harstikke verboden ook nog eens. Ik zou er maar mee oppassen.Marktplaats schreef:Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Ferry Berkvens, woonde bij mammie thuis, Maasbracht als ik het goed heb (zit nou dus vast...)
Berkvens@live.Nl
Hij wilde ermee op CNN nieuws komen zegt ie, gwn 'n lafbek met aandacht tekort dus...
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
iedereen hiero heb n IP-adres..
-
En dat is je eerste post hier?Marktplaats schreef:Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.
Ferry ....., woonde bij mammie thuis, Maasbracht als ik het goed heb (zit nou dus vast...)
B....@...
Ben benieuwd naar de rest
Laatste nieuws was dat hij een psychologisch onderzoek heeft geweigerd.
Het motief dat het tegen motorrijders of zomaar wat wandelaars was gericht was ook onterecht:
RTL Nieuws.nl
Het motief dat het tegen motorrijders of zomaar wat wandelaars was gericht was ook onterecht:
RTL Nieuws.nl
Deze kwam ik tegen.
http://www.nu.nl/algemeen/2058102/celst ... nzaak.html
http://www.nu.nl/algemeen/2058102/celst ... nzaak.html
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?