Verzekeringsmakelaar

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pHreaC

Kent hier iemand een verzekeringsmakelaar waarbij je twee motoren op één verzekering kunt zetten om zo de kosten wat te drukken?

Je kan uiteindelijk maar met één moto tegelijk rijden.

grtz,

pHreaC

ps: in België
Afbeelding
zappa.suzuki

Wel eens hier en daar gevraagd, maar nee :wink:
Maar m'n pekelfiets kost WA per jaar E125.-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
mmrizio

In NL kunnen motoren vanaf 15 jaar op een 'rijbewijspolis' bij Winterthur, via Roel&Hennie van Maarsseveen. Nadeel is dat ook alleen jij maar erop mag rijden.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
wr450f'05

bij unive is je tweede motor voor minder verzekerd.
CRF450X '08
pHreaC

Het is idd zo dat er maar één iemand met mijn motor rijdt en dat ben ik.

Ben van plan de wagen weg te doen, dus dan kan je niet langer je motor op je wagen onderbrengen en schiet het tarief ineens omhoog...

Wat kost dit toch allemaal zo veel geld... :(
Afbeelding
henk-v
Contacteer:

schadevrije jaren van de auto meenemen en een nieuwe verzekering afsluiten =altijd goedkoper :lol:
Arnaud
Contacteer:

Kwam er vorig jaar achter dat je de schadevrije jaren die ik met de offroad-fiets (WR) had opgebouwd niet 'automatisch' ook kan gebruiken voor de tweede motor-verzekering (R1). Ik dacht dat dat standaard was maar toen ik de polis in huis kreeg vroeg KNMV Verzekeringen naar de royementsverklaring van mijn 'andere' motorverzekering...
Toen ik vertelde dat die verzekering (Fortis) nog steeds liep op de andere motor, schoot ineens de premie voor de R1 verzekering (all-risk) gigantisch omhoog i.v.m. geen schadevrije jaren.... :evil:

Na enig overleg met de KNMV Verzekeringen besloten om de WR-verzekering op te zeggen per premie-vervaldatum en dan ook bij de KNMV onder te brengen op voorwaarde dat beide fietsen kunnen 'genieten' van het voordeel van de schadevrije jaren :wink:

Zo zie je maar dat er best wel onderhandelingsruimte bij je verzekering zit...

Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
Plaats reactie