Zadeltje overtrekken

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Edwin
Contacteer:

Mede biggers,

Een tijdje geleden een postje neergelaten op dit forum over mijn gescheurde zadel. Op internet gezocht naar een 2e hands, maar niet gevonden. Dus gisteren maar blik op oneindig en de oude bekleding eraf gehaald. Schuim wat eronder zat eerst even goed laten drogen (zat nogal wat water in :shock: ) en toen naar de lokale stoffenzaak en een lappie bijna echt leder gehaald voor maar liefs 7 eurootjes...gelijk ff doorgestoomd naar El Gamma en daar ook maar ff de poeplap getrokken en 5 eurootjes uitgegeven voor een nietmachine met garantie tot de deur. Kon mij de tip van Shifty nog herinneren, en gedaan zoals hij zei, alleen heb ik een föhn gebruikt. En wonder boven wonder, na wat zweetdruppels wat rekken en strekken, en dankzij de hulp van mijn dochter die de föhn hanteerde (kwam ff handen tekort) is het resultaat verbluffend 8) Ziet er nu toch wel beter uit zonder die Ducktape :lol:

Edwin
leeuwarder

Dat ziet er erg strak uit Edwin, misschien is dit wel wat voor bij de sleuteltips!
CamoKat

ziet er zeker strak uit .... ennûh, bij een bekleder kost zoiets al gauw een euro of 70,- ... snel verdient dus ;)
zappa.suzuki

8)
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Shifty-PK
Contacteer:

Ziet er goed uit, (bijna) beter dan die van mij :lol:

Wat erg van belang is bij de materiaal keuze is dat de stof goed rekbaar is onder verwarming dmv een fohn of verfbrander.
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
800S

Edwin schreef: Schuim wat eronder zat eerst even goed laten drogen (zat nogal wat water in :shock: ) Edwin
ik vermoedde ook al zuks, bij mijn zadel krijg ik op droge dagen soms ook natte kont/broek......

netjes werk geleverd met bekleden!!!
de antrapper

8)
En adverteren maar............
dat ziet er gewoon prima uit, kun je je werk van maken :D

Gr Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Plaats reactie