De krant weer gehaald!!!
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
De boel word tav "het paard ongeluk" weer eens misbruikt
Ben benieuwd of mijn reactie wordt geplaatst....Groene maffia bah.
Ben benieuwd of mijn reactie wordt geplaatst....Groene maffia bah.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ook duit in het zakje gedaan.
Meestal duurt het een dag of anderhalf eer de reakties geplaatst worden (moeten natuurlijk nog wel gescreend worden).
Meestal duurt het een dag of anderhalf eer de reakties geplaatst worden (moeten natuurlijk nog wel gescreend worden).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
gecencureerd ?
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
nee, dat niet.schildertje schreef:gecencureerd ?
ik denk dat ze gewoon veel pauzes hebben.
Er gebeuren wel meer spannende dingen bij jullie :
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ud ... genten.ece
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
De war ikke nieSjokske schreef:Er gebeuren wel meer spannende dingen bij jullie :
Ook gal even gespuwd...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Ben ik ook bang voor...
Mijn gal:
Het blijkt maar weer eens: De krant brengt leugens in het land...
Beetje objectivitiet en geducht onderzoek zou de kwaliteit van uw periodiek ten goede komen!
Een paard wat schrikt van motorvoertuigen (welke dan ook) hoort niet op de openbare weg.
Een ruiter of amazone die het paard niet vertrouwd door het verkeer heen loodst hoort niet op een paard op de openbare weg.
Een motorrijder zonder kenteken met een (te) luide uitlaat hoort ook niet op de openbare weg.
Als een motorrijder met gekentekende motor over een openbare weg rijdt en hij wordt door een paard geschept is dat heel vervelend en zeker niet de schuld van de motorrijder, lijkt me.
Stemmingmakerij lijkt me dan ook niet gepast...
Net reactie gehad:
Uw opmerkingen over de krant zijn feitelijk onjuist.
En reactie terug:
Uw stuk suggereert dat het bij het betreffende ongeval om een wildcrosser gaat en dat is niet het geval. Ja, het is correct omschreven maar de manier waarop het tussen berichtgeving over wildcrossers is gezet vindt ik niet correct. Mensen die niet op de hoogte zijn wat er daadwerkelijk gebeurt is hebben op deze manier snel een mening klaar (getuige verschillende fora).
Ben benieuwd....
Mijn gal:
Het blijkt maar weer eens: De krant brengt leugens in het land...
Beetje objectivitiet en geducht onderzoek zou de kwaliteit van uw periodiek ten goede komen!
Een paard wat schrikt van motorvoertuigen (welke dan ook) hoort niet op de openbare weg.
Een ruiter of amazone die het paard niet vertrouwd door het verkeer heen loodst hoort niet op een paard op de openbare weg.
Een motorrijder zonder kenteken met een (te) luide uitlaat hoort ook niet op de openbare weg.
Als een motorrijder met gekentekende motor over een openbare weg rijdt en hij wordt door een paard geschept is dat heel vervelend en zeker niet de schuld van de motorrijder, lijkt me.
Stemmingmakerij lijkt me dan ook niet gepast...
Net reactie gehad:
Uw opmerkingen over de krant zijn feitelijk onjuist.
En reactie terug:
Uw stuk suggereert dat het bij het betreffende ongeval om een wildcrosser gaat en dat is niet het geval. Ja, het is correct omschreven maar de manier waarop het tussen berichtgeving over wildcrossers is gezet vindt ik niet correct. Mensen die niet op de hoogte zijn wat er daadwerkelijk gebeurt is hebben op deze manier snel een mening klaar (getuige verschillende fora).
Ben benieuwd....
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Hallo...ziehier mijn bijdrage,waarom heb ik dit geschreven omdat bijons in Belgie route's bestaan voor paarden die je moet volgen via kleur bordjes dus waarom zou dit niet kunnen voor offroad rijders dat zou toch geweldig zijn routes van gemeente naar gemeente of provincie naar provincie.Rolando schreef:http://www.brabantsdagblad.nl/regios/br ... Slide=null
Probleem opgelost en diegene die er zich niet aan houden zeer streng tegen optreden waarbij de offroader hierbij kan helpen bv als er zulke route's zouden komen een wildcrosser kan aanmanen(niet overdragen of verbaliseren) het trajekt te volgen dat er voor voorzien is.
Zie mijn reactie in de krant.
Hallo
Ik betreur dit ongeval en het had niet mogen gebeuren en daarom ook mijn medeleven naar de slachtoffers toe (het paard) want paarden zijn edele dieren.
Nu ik ben ook een offroad motor fan en rij ook geregeld in de vrije natuur en dat mag iedereen weten want ook wij houden van de natuur maar eerlijk gezegd de overheid maakt het ons niet makkelijk,we mogen bijna nergens komen ook al is er plaats genoeg en waarom dan geen route uitstippelen bv van gemeente naar gemeente en provincie naar provincie die de moeite loont zodat ook wij een mooie rit kunnen maken die legaal en toegankelijk is voor elke offroad rijder en ik leg de nadruk op offroad rijder want wij zijn geen crossers zodat wij onze hobby na onze werkuren en stresuren ook kunnen ontspannen zonder de gedachte dat we hier niet mogen rijden maar op een stresvrije manier kunnen rijden als er zulke route's zouden komen.
Bv....ik heb onlangs nog een offroad rit meegereden die was uitgestippeld en legaal via roadbook en ook wij hebben wandelaars en heel veel paarden tegen gekomen en gepasseerd en dan zetten wij even onze motor aan de kant en motor uit zodat de paarden rustig kunnen passeren zonder hinder te ondervinden en dit zijn voor ons gouden regels dus aub laat die ene wild crosser of wild crossers niet kapot maken waar wij voor leven want offroad kan perfekt met wandelaars en fietsers,paarden enzv......en ook de overheid kan hier aan meewerken en ik denk zelfs dat vele offroad rijders berijd zijn hier aan mee te werken en dat kan vanalles zijn...donatie,borden zetten en noem maar op.
Groetjes een offroad rijder.
Ronny Geerinckx - 04-04-2008 | 21:35
Ik zeg maar wat hé en kan dus van alles zijn hé als er zoiets mocht bestaan ben ik best bereid een jaarlijks klein bedragje neer te tellen voor onderhoud van die route.
Bv.....die paarden route's bijons in Limburg die is bewijzerd en dat kost geld en onderhoud als er paaldjes moeten vervangen worden ik weet niet hoe het geregeld is voor de paarden rijders maar als ik ongestoort op mijn allroad een mooie rit kan maken die de moeite loont wil ik daar wel iets voor terug doen en dat kan dus vanalles zijn.
Voor wat hoort hoort wat is mijn instelling,maar dit zijn maar dromen he ik zie de overheid nu niet bepaald een offroad route uitstippelen maar dit zou veel problemen oplossen denk ik.
Bv.....die paarden route's bijons in Limburg die is bewijzerd en dat kost geld en onderhoud als er paaldjes moeten vervangen worden ik weet niet hoe het geregeld is voor de paarden rijders maar als ik ongestoort op mijn allroad een mooie rit kan maken die de moeite loont wil ik daar wel iets voor terug doen en dat kan dus vanalles zijn.
Voor wat hoort hoort wat is mijn instelling,maar dit zijn maar dromen he ik zie de overheid nu niet bepaald een offroad route uitstippelen maar dit zou veel problemen oplossen denk ik.
-
- Contacteer:
Aan het voorstel van Ronny zitten helaas veel haken en ogen. Ik ga ze hier niet opsommen, maar degenen die dit in Oost-Brabant (NL) ooit voor elkaar kregen, weten wel beter. Overigens nog steeds hulde voor degenen die daar toen zoveel moeite en energie in hebben gestoken.
De verslaggever van het artikel in de Stem, heeft de zaak zeer objectief beschreven. Helaas heeft hij een foutje gemaakt, door te stellen dat ik heb gezegd dat je paden niet voor motoren afzonderlijk kunt afsluiten. Je kunt geen hele gemeente afsluiten voor motoren. Daar is een gerechtelijke uitspraak over. Artikelen zoals over de wijbosch zien we elk voorjaar in de krant. wordt saai
De verslaggever van het artikel in de Stem, heeft de zaak zeer objectief beschreven. Helaas heeft hij een foutje gemaakt, door te stellen dat ik heb gezegd dat je paden niet voor motoren afzonderlijk kunt afsluiten. Je kunt geen hele gemeente afsluiten voor motoren. Daar is een gerechtelijke uitspraak over. Artikelen zoals over de wijbosch zien we elk voorjaar in de krant. wordt saai
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Eigenlijk als je eens goed nadenkt is het toch spijtig dat de overheid daar niet aan denkt voor de offroad rijders,bv er zijn gigantische paardenroute's die zelfs over het miltair domein gaan (toegankelijk in het weekeinde)volledig bepijld,moutainbikes en fietsroute's van duizenden km die je kan volgen via een fietsmap of pijltjes,wandelpaden waar geen eind aan komt maar een route voor enduro rijders of allroaders daar doen ze geen moeite voor.
Wist je dat er bij ons fietsroute's bestaan die je kan volgen door het ganse land waar je overal kan aansluiten of afhaken van provincie naar provincie zonder een gps nodig te hebben je hoeft gewoon een mapje en de pijlen te volgen.
Ik zou zeggen een comiteé vormen en richting regering trekken (schrijven)en een politieke arm zoeken die het standpunt verdedigd of misschien een motor optocht betoging houden om zo het probleem kenbaar te maken..
Ja ik weet het ik ben weer aan het zeveren maar this toch waar hé voor bjna alle sporten is er een locatie voorzien maar voor de enduroman die sluiten ze liever op bj wijze van spreken dan toch.
Maar goed dat er nog mensen zijn die zich bezig houden met ritjes en die nog moeite doen om ons aan het rijden te houden.
RESPEKT daarvoor...
Wist je dat er bij ons fietsroute's bestaan die je kan volgen door het ganse land waar je overal kan aansluiten of afhaken van provincie naar provincie zonder een gps nodig te hebben je hoeft gewoon een mapje en de pijlen te volgen.
Ik zou zeggen een comiteé vormen en richting regering trekken (schrijven)en een politieke arm zoeken die het standpunt verdedigd of misschien een motor optocht betoging houden om zo het probleem kenbaar te maken..
Ja ik weet het ik ben weer aan het zeveren maar this toch waar hé voor bjna alle sporten is er een locatie voorzien maar voor de enduroman die sluiten ze liever op bj wijze van spreken dan toch.
Maar goed dat er nog mensen zijn die zich bezig houden met ritjes en die nog moeite doen om ons aan het rijden te houden.
RESPEKT daarvoor...