

Moderator: ghulst
Wij zullen het vandaag alvast wat los rijden voor julliehuskie schreef:Zojuist gebeld naar de voetbalclub. Het voetbal gaat vandaag ook gewoon door. Tot morgen, Ad.
Wordt m'n nieuwe fiets morgen smerig, of kan ik om de plassen heen rijden?
En het was lekker (en sappig ook). Ben benieuwd, volgens mij op zondag nog meer opkomend grondwater door neerkomend hemelwater ?adje schreef: Wij zullen het vandaag alvast wat los rijden voor jullie
Klopt, de paadjes van roadbook 1 waren kompleet droog ...huskie schreef: De beloofde "droge" paden, heb ik nergens kunnen ontdekkenWaar lagen die dan....? In versie 1 en 3 zeker, absoluut niet in versie 2.
@ Mark - Rijdt volgende keer maar met mij mee. Huskie heeft een 200cc 2-takt, die heeft geen kaas gegeten van het aantrappen van een echte motorhuskie schreef: Verder heeft Stteve Mark verteld hoe een TTR te starten nadat hij "alweer" is afgeslagen, en dat kostte dus ook wat tijd.
Dat starten van een TTR gaat als volgt:
1/ kontakt uit, 2/ 10 x trappen, 3/ kontakt aan, 4/ dode punt zoeken wat er nooit is, 5/ stevig doortrappen en bidden, 6/ hij start (niet), 7/ alles weer opnieuw herhalen........![]()
Waarschijnlijk omdat iedereen de glijpartij nog bijstond van iemand die op die trap een carterdeel van een KTM Super Enduro brakSjokske schreef:Waarom niet gewoon omhoog via de betonnen trappen ?
Dat hoorden we al van Ad toen we stoere verhalen gingen uitwisselen. Je moet de sprong niet als eerste wagen want het kan zijn dat je dan botst.Sjokske schreef:Gat in het carter van die dikke KTM hebben we destijds live mogen aanschouwen. Maar je kunt toch gewoon vanaf de onderste trap over het tussenplateau in één keer naar boven springen![]()
![]()
Ik bestel mijn slijtdelen bij KEDO (www.kedo.de), en alle specifieke onderdelen bij de dealer. Maar als hij woensdag al weg gaat zal KEDO te lang duren, dus naar de crosswinkel; een achtertandwiel van een 1999er WR400 past ook op een TT600R, een 520 ketting hebben zo ook wel (standaard vertanding 112 schakeltjes), en een voortandwiel van een XT600 moet ook wel passen, maar voor de zekerheid de oude even meenemen. Remblokken heb ik altijd in de garage als reserve, dus als het allemaal te lang duurt kan hij ze wel van me overnemen. Ik moet binnenkort toch bij KEDO bestellen.huskie schreef:Stteve,
die foto is getruukt. Je hebt express je fiets in die sloot gezet, voor de foto. ooooooo wat laag.
Trouwens ook mijn blokken zijn foetsie, plus ketting, tandwielen. Kunnen we dat bij Ad claimen. Hij had mij echt droge paden belooft
Ik zei laatst nog tegen Mark, rij lekker met Stteve mee, kan hij je het voordoen
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
Sjokske schreef:Waarom niet gewoon omhoog via de betonnen trappen ?
Heee Stteve,STTEVE schreef:
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
Ik bestel mijn slijtdelen bij KEDO (www.kedo.de), en alle specifieke onderdelen bij de dealer. Maar als hij woensdag al weg gaat zal KEDO te lang duren, dus naar de crosswinkel; een achtertandwiel van een 1999er WR400 past ook op een TT600R, een 520 ketting hebben zo ook wel (standaard vertanding 112 schakeltjes), en een voortandwiel van een XT600 moet ook wel passen, maar voor de zekerheid de oude even meenemen. Remblokken heb ik altijd in de garage als reserve, dus als het allemaal te lang duurt kan hij ze wel van me overnemen. Ik moet binnenkort toch bij KEDO bestellen.
Meer plaatjes staan op mijn smugmug en op www.tt600r.nl