inschrijveringen nodig voor Bikker Enduro Sprint!!!

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
divaha
Contacteer:

Gisteren was ik bij de bijeenkomst van Enduro licentiehouders van de KNMV. Een punt wat te spraken kwam was de matige inschrijvingen voor de Bikker Enduro Sprint!

Ik denk dat het zonde is als er eindelijk een keer zo'n mooi evenement wordt georganiseerd, het de laatste keer is omdat er te weinig deelnemers zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er van al die licentie houders niet meer mannen willen mee doen. Kortom schrijf je in!

Groeten Diederick

ps hieronder nog even alle info;

DIKKER ENDURO SPRINT EINDHOVEN 2008
Het evenement:
Op zaterdag 12 april a.s. organiseert MAC Veldhoven een alternatieve enduro t.w. “DIKKER
Enduro Sprint Eindhoven 2008”. Vanaf het motocrosscircuit De Landsard zal een route van
ongeveer 12 kilometer worden uitgezet, waarbij alle enduro elementen in verwerkt zullen zijn:
een inspanningstest voor mens & machine! Er wordt gestart met vier rijders per minuut vanaf
het circuit De Landsard. Na één ronde is er een routecontrole en de volgende ronde is een
tijdcontrole. De sessie wordt afgesloten met een crossproef op het crosscircuit. Zowel de
Inters als Nationalen rijden deze dag twee sessies van ongeveer één uur en 45 minuten. Er
is geen onderscheid in de klassen (op basis van cilinderinhoud). De “ouderen” onder ons
kunnen een dergelijk evenement in Lochem (jaren terug) nog wel herinneren. Uiteraard is er
’s ochtends voorafgaand een ridersbriefing waar alle “ins & outs” aan de orde komen.
Voor wie:
Maximaal 140 rijders kunnen zich voor deze alternatieve enduro inschrijven. Zij moeten in
het bezit zijn van een geldige KNMV endurolicentie 2008 en er wordt een onderverdeling
gemaakt in een Intersklasse (70 rijders) en een Nationale klasse (70 rijders). Daglicenties
zijn niet verkrijgbaar. In beide klassen zijn er bekers voor de nummers 1 t/m 5, daarnaast is
er nog een hoofdprijs te winnen voor iedereen op basis van het overallklassement. Je positie
in de einduitslag is je lotnummer.
Inschrijven:
Je kunt je vanaf 22 februari a.s. per e-mail inschrijven voor deze alternatieve enduro bij MAC
Veldhoven, info@macveldhoven.nl onder vermelding van je naam, adres, postcode en
woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres, licentienummer, inters of nationaal en
startnummer. De kosten voor deelname aan dit evenement bedraagt € 30,= en dient uiterlijk
26 maart a.s. overgemaakt te zijn op bankrekeningnummer 48.38.53.550 t.n.v. MAC
Veldhoven in Eindhoven onder vermelding van je naam en startnummer. Pas als je
aanmelding per e-mail en de betaling door MAC Veldhoven zijn ontvangen word je op de
deelnemerslijst gezet. Na de sluitingsdatum van de inschrijvingen ontvangen de inschrijvers,
die deel kunnen nemen, per e-mail een bevestiging. Bij overinschrijving wordt een
reservelijst aangelegd.
Zowel MAC Veldhoven als de KNMV Endurocommissie zien de DIKKER Enduro Sprint
Eindhoven 2008 als een welkome aanvulling op de ONK endurokalender, zowel voor de
deelnemers als voor het publiek! Uiteraard verleent de Promotie Groep Dutch Enduro
(PGDE) ook haar volledige medewerking aan dit evenement.
Kijk voor meer informatie op www.knmv.nl (link enduro) of www.macveldhoven.nl
Wortel
Contacteer:

Het initiatief is geweldig en ik hoop ook dat het een succes wordt en ik had graag ingeschreven.

Maar....ik ben dan net terug ben van de Tuareg rally en ik wil dat weekend gebruiken om tijd aan mijn gezin te besteden en mijn motor weer op orde te krijgen...om de week daarna een tripje in de Beaujolais met Sjikkentip te doen..

Helaas voor mij slechte planning...

Volgend jaar schrijf ik zeker in!
divaha
Contacteer:

ik denk dat er weinige zijn met zulk goed excuus als jij!

Succes in de Rally en met de wijn......
Houten Klaas

Hé Wortel, jij ook. Ik ga ook dat weekend naar de Bea. Ik dacht dat er alleen maar Jerommekes waren dat weekend.
huskie

Stuur je licentie even naar mij toe, doe ik wel mee :wink:
Stomme knmv, ze hadden gewoon daglicenties moeten accepteren. Kunnen ze nog wat extra beuren ook :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
ktm_gs300

Idd, als het met daglicentie mocht dan was ik er ook bij.

Dus bij deze aan de KNMV laat ook daglicenties meedoen en er zijn veel meer inschrijvingen :!:
Honda crf 250
ktm640

Gewoon een OTR klasse maken, zit t zo vol!
adje

Houten Klaas schreef:Hé Wortel, jij ook. Ik ga ook dat weekend naar de Bea. Ik dacht dat er alleen maar Jerommekes waren dat weekend.
Ik ga samen met Klaas mee naar de Beaujolais 8)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
schildertje
Contacteer:

:roll: ben nog aan het dimdammen :roll:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
jan2

tsja raar waarom alleen licentie houders!?
mech

Volgens mij ging de organisatie er vanuit dat het meteen vol zou zitten omdat er op dit moment meer als 300 licentie houders zijn en erzijn maar 140 startplaatsen. Ik denk wel dat ik ga rijden maar eerst motor maar weer op orde krijgen na Holten en Ruinen.

Was er verder nog iets spannends tijdens die vergadering, ik kon er niet naar toe omdat ik net thuis ben van de WK in zweden.
Sanne
Contacteer:

Ik heb nog geen notule gezien van die vergadering, ben er wel benieuwd naar.
Ik ben erbij de 12e!
Enuhhh het waren weer de Finnen in Zweden. Er was veel meer sneeuw gevallen dan andere jaren hoorde ik van mijn Zweedse collega.
divaha
Contacteer:

Was er verder nog iets spannends tijdens die vergadering, ik kon er niet naar toe omdat ik net thuis ben van de WK in zweden.[/quote]

Besproken punten oa;
- inters van 4 ronden -> 3 met langere en meer proeven
- verandering van promotie nationalen -> inters op gemiddeld aantal punten
- inters 40+ volgend jaar 3 of toch 4 rond
etc etc etc
Dr_Bean
Contacteer:

Na enig dubben heb ik dit jaar besloten om toch alleen voor de OTR ritjes te gaan en een OTR licentie te nemen en dus geen Enduro... (vind het al gek dat die zo gescheiden moeten zijn!)

Als ik dan enduro erbij wil rijden doe ik wle een daglicentie... tja, en dan kan veranderen de regels weer en mag je als daglicentie niet meerijden.

Hou dus op met mekkeren.. KNMV heeft zelf de regels zo gemaakt.

Daarbij is het ook nog een direkt na de Tuareg... waar ik ook meerij.
huskie

mech schreef: Was er verder nog iets spannends tijdens die vergadering, ik kon er niet naar toe omdat ik net thuis ben van de WK in zweden.
Het zal nooit spannender zijn geweest dan de WK enduro. Kom op, Mech. Niet zo gesloten. Hoe was het. Maak eens een leuk topicje.
Hebben we een wk ganger krijgen we niets te horen :?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Houten Klaas

De winnaar van de N3 Holten Bernhard van de Pol staat aan de start van de sprint. Ik ga mee als steun en toeverlaat.
folie

divaha schreef:ik denk dat er weinige zijn met zulk goed excuus als jij!
Ik ga het toch proberen:

Weekend van wk 9: dienstreis naar O-Dld
Weekend van wk 10: skiweekend in F met collega's
weekend van wk 11+12: Dienstreis US
weekend van wk 13: familieweekend bungalowpark ivm oma 70 jr

Intussen: kleine van 9 mnd oud en 5 mnd zwangere vrouw thuis.

Anybody ???
Wortel
Contacteer:

adje schreef:
Houten Klaas schreef:Hé Wortel, jij ook. Ik ga ook dat weekend naar de Bea. Ik dacht dat er alleen maar Jerommekes waren dat weekend.
Ik ga samen met Klaas mee naar de Beaujolais 8)
Nou. er komen dus ook zeker 4 Kaaskoppen mee.. mijn maat ook. Dat mailtje van Sjikkentip over die bierprijzen stemt tot tevredenheid... We gaan toch wel rijden he ? :lol:

folie schreef:Ik ga het toch proberen:

Anybody ???
Folie: Ik zie geen zaken die met motorrijden te maken hebben... wel een hoop verplichtingen... :cry: Sterkte...
Houten Klaas

Met dat tempo van jou ,zou ik ook geen tijd hebben om te rijden.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op za mar 22, 2008 06:55, 2 keer totaal gewijzigd.
mmrizio

folie schreef: Ik ga het toch proberen:

Anybody ???
't Is dat je vrouw al zwanger is, anders zou ik misschien in week 11 een gaatje kunnen maken/vullen.

Wat was de vraag ook alweer?

Maurice ('t is al laat)
Plaats reactie