Kreeg vandaag een mail van iemand die m'n e-mail adres hier had gevonden..
Deze Christophe probbert zich hier al een paar dagen te registren maar krijgt steeds de melding ongeldige sessie...
Hij vroeg mij dat hier te posten,.. bij deze..
Registratie problemen?
Moderator: ghulst
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Badankt dat je dit gepost hebt. Het is uiteindelijk gelukt met een pc waar windows xp opstaat. Want op mijn laptop met windows vista lukte het nietzappa.suzuki schreef:Kreeg vandaag een mail van iemand die m'n e-mail adres hier had gevonden..
Deze Christophe probbert zich hier al een paar dagen te registren maar krijgt steeds de melding ongeldige sessie...
grz christophe
-
- Site Admin
- Contacteer:
Als ik uitlog en registreer lukt dat gewoon met vista.
Mail gewenste gebruikersnaam en ww maar door dan verzorg ik de registratie.
Nieuwe registraties met 'rare' mail adressen worden verwijderd, omdat het hier meestal spammers/hackers betreft (=80% van de aanmeldingen).
zorg dus voor een .nl of .be mailadres. Bij gmail of hotmail moet je wat meer gegevens invullen(beroep/woonplaats/ hobbies) bij de aanmelding zodat ik weet dat je NL/B-talig bent.
Mail gewenste gebruikersnaam en ww maar door dan verzorg ik de registratie.
Nieuwe registraties met 'rare' mail adressen worden verwijderd, omdat het hier meestal spammers/hackers betreft (=80% van de aanmeldingen).
zorg dus voor een .nl of .be mailadres. Bij gmail of hotmail moet je wat meer gegevens invullen(beroep/woonplaats/ hobbies) bij de aanmelding zodat ik weet dat je NL/B-talig bent.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
Graag gedaan, welkom en veel modder toe gewensttoetsi schreef:Badankt dat je dit gepost hebt. Het is uiteindelijk gelukt met een pc waar windows xp opstaat. Want op mijn laptop met windows vista lukte het nietzappa.suzuki schreef:Kreeg vandaag een mail van iemand die m'n e-mail adres hier had gevonden..
grz christophe
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997