voor op m'n TTR600. scheelt weer een busje olie in de tas.
gr.
Sanderd
[gezocht] OSCO oiler
Moderator: ghulst
waarom zo'n hobbybob ding als je ook een pro-oiler of scott-oiler kan monteren? Nu kan je net zo goed kettingspray met een ty-wrap op je achterbrug vastzetten en heb je voor 80% hetzelfde systeem als een osco...Sanderd schreef:voor op m'n TTR600. scheelt weer een busje olie in de tas.
gr.
Sanderd
Allways replace the cheapest parts first
Osco is best fijn. Kun je gewoon kettingzaagolie in gooien.
Let wel op dat je er geen vuil in laat komen. De mijne wil wel is niet afsluiten en dan ligt er een plasje onder het tandwiel in de garage....
Let wel op dat je er geen vuil in laat komen. De mijne wil wel is niet afsluiten en dan ligt er een plasje onder het tandwiel in de garage....
#777 - Mijn fotoboekenplank
Osco is zeker fijn, ik heb scottoiler op m'n wegmotor,(druppelt altijd).
en osco op m'n terreinmotor (geef ik een handbediende injectie op het moment dat IK het wil).
Er staan hier nog ergens foto's hoe die op m'n exc gemonteerd zit.
(onderaan pagina 1)
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... 9264769211
Erwin, ik heb het vuldopje met ontluchtingsgaatje vervangen door een m8 imbusbout, omdat er door het ontluchtingsgaatje nogal wat olie omhoog kwam (op knippen enzo).
ook zonder ontluchtingsgaatje werkt de osco, )heb wel de kop van de inbusbout iets slanker moeten maken, anders past het niet.
en osco op m'n terreinmotor (geef ik een handbediende injectie op het moment dat IK het wil).
Er staan hier nog ergens foto's hoe die op m'n exc gemonteerd zit.
(onderaan pagina 1)
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... 9264769211
Erwin, ik heb het vuldopje met ontluchtingsgaatje vervangen door een m8 imbusbout, omdat er door het ontluchtingsgaatje nogal wat olie omhoog kwam (op knippen enzo).
ook zonder ontluchtingsgaatje werkt de osco, )heb wel de kop van de inbusbout iets slanker moeten maken, anders past het niet.