nodig voor verzekering: nieuwprijs KTM 250 EXC uit 2001

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Bosje

Topictitel zegt genoeg. Aangezien er steeds meer modderspeeltjes gestolen worden míjn speeltje in ieder geval opgenomen in mn inboedelverzekering. mochten ze hem uit mn schuur(tje) jatten is hij in ieder geval verzekerd, alleen moet ik de nieuwwaarde doorgeven en heb geen idee wat hij toendertijd gekost heeft. iemand toegang tot deze gegevens of er zelf eentje gekocht toendertijd :?:
JoeBaR

even contact opnemen met Brouwer Motors ?

Adres Wielweg 14
3785 KR Zwartebroek
tel 0342-461338
0342-461532
fax 0342-461567
e-mail info@brouwermotors.nl
🍺Biertakt racing 🍻💪
Rolando
Contacteer:

Bosje schreef:Topictitel zegt genoeg. Aangezien er steeds meer modderspeeltjes gestolen worden míjn speeltje in ieder geval opgenomen in mn inboedelverzekering. mochten ze hem uit mn schuur(tje) jatten is hij in ieder geval verzekerd, alleen moet ik de nieuwwaarde doorgeven en heb geen idee wat hij toendertijd gekost heeft. iemand toegang tot deze gegevens of er zelf eentje gekocht toendertijd :?:
Zitten er nog voorwaarden aan, zoals ART slot (ook in de schuur) of heb jij een "goede" verzekering.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Bosje

Rolando schreef:
Bosje schreef:Topictitel zegt genoeg. Aangezien er steeds meer modderspeeltjes gestolen worden míjn speeltje in ieder geval opgenomen in mn inboedelverzekering. mochten ze hem uit mn schuur(tje) jatten is hij in ieder geval verzekerd, alleen moet ik de nieuwwaarde doorgeven en heb geen idee wat hij toendertijd gekost heeft. iemand toegang tot deze gegevens of er zelf eentje gekocht toendertijd :?:
Zitten er nog voorwaarden aan, zoals ART slot (ook in de schuur) of heb jij een "goede" verzekering.
niks over vermeld (ook niet in de polis, geen aparte voorwaarden oid)
Rolando
Contacteer:

Bosje schreef:
Rolando schreef:
niks over vermeld (ook niet in de polis, geen aparte voorwaarden oid)
Dan heb je een goeie verzekering. Eerst had ik die ook dat een afgesloten garage voldoende was, maar na een wijziging moest de motor ineens op slot in de afgesloten garage.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
speedphreax

Ik heb de mijne ook WA+ verzekerd. In de schuur hoeft ie niet eens op slot en buiten de schuur hoeft het geen gekeurd slot te zijn dus stuurslot is genoeg.
| 1972 Honda CB350K3 | 2017 KTM 1290 Super Adventure S
Bosje

speedphreax schreef:Ik heb de mijne ook WA+ verzekerd. In de schuur hoeft ie niet eens op slot en buiten de schuur hoeft het geen gekeurd slot te zijn dus stuurslot is genoeg.
wa+ kostte mij bijna 100 euro per maand (met 70% korting), vond ik een beetje teveel.
mark20v

WA bij de KNMV kost me iets van €160 per jaar. Buiten huis ben ik verplicht om een goedgekeurd schijfremslot naast het al aanwezige slot (lees-->stuurslot) te gebruiken.

Ik heb hem in de opslag met schijfremslot gestald en een kabel door het frame, die kabel zit vast aan de muur. Ik weet niet of dat verplicht is maar vind het zelf wel handig om te doen.

De reden om voor de KNMV te kiezen was enkel de Enduro-clausule die ze in de verzekering hebben zitten.

Gr Mark
Bosje

JoeBaR schreef:even contact opnemen met Brouwer Motors ?

Adres Wielweg 14
3785 KR Zwartebroek
tel 0342-461338
0342-461532
fax 0342-461567
e-mail info@brouwermotors.nl
thanx, ff gebeld, en voor diegenen die het willen weten, hij kostte 7700 eurootjes 8)
Plaats reactie