dynobank omgeving Zoetermeer

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
brommer

Ik wil mijn drz eens goed afgesteldt hebben.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Marc Otten

Motorcross aad in Bleiswijk heeft een testbank.
ktm300mxc
brommer

klopt maar die doet het momenteel niet(net gebeldt) en ze weten niet wanneer die weer werkt. (wilde voor volgende week een afspraak maken)
pb maar
brommer

Motorzaak 1 vindt afstellen op een bank onzin
motorzaak 2 kan wel een run doen maar dan ff niks want ze hebben geen tijd en ze hebben geen sproeiers etc, dan doen we het tussen de normale werkzaam heden door. je bent je motor een tijdje kwijt
motorzaak 3 hadden geen bank
motorzaak 4: ja we hebben een bank, ja we hebben ervaring met 1 cilinders, ja we hebben sproeiers en naalden op voorraad, maar we hebben een wacht lijst van 3,5 weken.

Antwoordt van mij, dat kan ik begrijpen die wachtlijst :lol: (zie bovenstaande)

Morgen motorzaak 5 bellen wie weet.
pb maar
Max_Kool

Bel Ruud Fredriks van Tovami.com.

Zit in Goes, ver weg, maar wel een van de beste.

(karretje staat klaar voor je)
brommer

ga morgen nolen in strijen bellen, Hoor ik ook goede verhalen over.
Ik wil volgende week de brommer klaar hebben. Kan ik eindelijk weer eens lekker rijden.
Kwam er vandaag achter dat de kilometer opnemer stuk is, dat is niet erg natuurlijk, maar ik ben zo iemand die wil dat zoiets werkt. verder rijdt motortje weer goed, maar de carburatei kan beter.Afgelopen week TLC, gaskabel beter gelegt het gas springt weer terug, keeringetjes vervangen,andere kettingspaner erop, rvs vulbussen besteldt die gaan er volgende week op. Er wordt een dempertje gemaakt voor het geluid iets te dempen, ding is al stil maar voor OTR wil ik zeker zijn dus iets stiller kan geen kwaad. volgende week wilde ik op bleiswijk proberen maar daar is wedstrijd, dus dan gaan we eens in Gouda kijken, is wel een moeilijkere baan zeker als het geregendt heeft.
pb maar
Plaats reactie