Hallo,
Tijdje geleden viel de WR 426 f uit 2001 van een vriend van me plots stil. Niet meer aan de praat te krijgen. Opengemaakt, diagnose: schade aan zuiger en cilinderwand. Heeft iemand een idee hoe dit komt en vooral hoeveel het zou kosten (en welke oplossingen er zijn) om hem weer te herstellen.
greetz
ebertus
cilinderschade wr 426
Moderator: ghulst
ik was €450 lichter
nieuwe drijfstang + persen
nieuwe zuiger
pakkingset
zelf demonteren / monteren
bij jou komt er ook nog de cilinder bij
misschien de moeite om gelijk een bigbore van te maken
ik weet alleen niet of die er is voor 426
nieuwe drijfstang + persen
nieuwe zuiger
pakkingset
zelf demonteren / monteren
bij jou komt er ook nog de cilinder bij
misschien de moeite om gelijk een bigbore van te maken
ik weet alleen niet of die er is voor 426
never drive faster then your angel can fly
kijk eens hier :https://www.fmxshop.eu/index.php?cPath= ... 0131_40136
staan losse bussen van prox te koop.
johan
staan losse bussen van prox te koop.
johan
geen idee hoe het precies werkt en wat het kost. maar ik denk dat de oude bus eruit geperst wordt en daarna de cylinderblok verwarmen en de cylinderbus koelen en dan in elkaar schuiven. misschien zijn er mede-forumleden die er wel ervaring mee hebben.
johan
johan